نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 16:44

ظلم و جنایت اسرائیل نسبت به مردم فلسطین بی سابقه است

اردستان- امام جمعه اردستان گفت: ظلم و جنایت اخیر اسرائیل نسبت به مردم فلسطین در طول ده های گذشته بی سابقه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اردستان، اظهار داشت: با اخلاق خوب و روی گشاده باید با مردم برخورد کرد، مسئولان در برخورد با مردم روی‌گشاده داشته باشند.

وی با بیان اینکه انسان‌های با ایمان در مقابل مؤمنان دیگر وظایفی دارند، افزود: انسان دارای عاطفه و احساس است، گاهی مشکلاتی پیدا می‌کند و باید یک فرد دیگر سعی کند از بعد عاطفی افراد دیگر را حمایت کند و مؤمن دیگر را شاد کرده چرا که ممکن است افراد گرفتاری‌های مختلف داشته باشند.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در هنگام کاشت سه اصله نهال فرمودند هرایرانی سه نهال بکارد و توصیه کردند که برای محیط زیست خوب است و هم به اقتصاد کمک می‌کند که تک محصولی نشود.

دهشیری ادامه داد: رهبری در سخنرانی هنگام کاشت درخت به مسئله روز و توطئه خبیثانه دشمنان اشاره کردند که منشأ خارجی داشته و در داخل توسط برخی افراد دنبال می‌شود و این توطئه همان مسمومیت دانش‌آموزان و نوجوانان است که مقام معظم رهبری خواستار شناسایی مسببین این عامل و اشد مجازات برای آنان شد.

وی بیان کرد: دشمنان با این اقدامات خود می‌خواهند یک جو روانی و رعب و وحشت به وجود بیاورند و این یک برنامه خبیثانه و توطئه دشمنان است که البته باز هم این مکر و حیله دشمنان ناکام می‌ماند.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران در ۲۲ اسفند ماه سال ۱۳۵۸ تأسیس شد که خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان را انجام می‌دهند و از مجموعه بنیاد شهید که در خدمت خانواده رزمندگان و شهدا هستند تشکر می‌شود.

دهشیری با اشاره به سالروز تأسیس کمیته امداد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد که زیر نظر ارشاد فعالیت می‌کنند و امیدواریم که شرایط را برای دهه پایانی شعبان که دهه غبارروبی مساجد است، مهیا کنیم.

وی بیان کرد: مظلومان فلسطین هر روز ناجوانمردانه کشته شده و منازل آنها ویران می‌شود و این ظلم و جنایت اسرائیلی‌ها بی‌سابقه است اما از طرف دیگر جبهه مقاومت نیز حرکت روبه‌رشد دارد و انشالله همانطور که رهبری پیش‌بینی کردند شاهد نابودی سریع این عنصر پلید باشیم.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: در آستانه چهارشنبه سوری قرار داریم و از جوانان و خانواده‌ها می‌خواهیم که مراقب باشند همچنین جوانان نیز از اعمال خطرناک خودداری کنند و از مسئولان امر می‌خواهیم که تدابیری اندیشه شود تا در صورت لزوم این برنامه شادی مردم در محلی بیرون شهر و با نظارت کامل باشد.

دهشیری خاطرنشان کرد: آغاز سال نو همزمان با شروع ماه رمضان است و همچنین در ایام عید مسافرت‌ها و گردش‌ها نیز شروع می‌شود بنابراین باید در سطح شهرستان فضا سازی شهری مناسب و خوبی را شاهد باشیم که این می‌تواند نشانگر فرهنگ بالای مردم اردستان برای مسافران باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1084727

مهمترین اخبار ایران و جهان: