نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 22:33

خراسان رضوی قهرمان کشتی پهلوانی دانشجویان کشور شد

اردبیل- مسابقات کشتی پهلوانی دانشجویان دانشگاه‌های علمی، کاربردی سراسر کشور با قهرمانی تیم خراسان رضوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه شنبه در آئین اختتامیه این مسابقات معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی، کاربردی اظهار کرد: در این رقابت‌ها ۱۵۸ دانشجو از ۲۲ استان کشور حضور داشتند که در رشته کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی با هم رقابت کردند.

محمدرضا عباسی تصریح کرد: دانشگاه جامع علمی، کاربردی در رشته‌های مختلف نسبت به برگزاری رویدادهای ورزشی اقدام کرده و در پنج رشته نیز در سال‌جاری موفق شده مسابقات دانشجویان را به سرانجام برساند.

وی به مشارکت ۲۵ هزار دانشجو در رقابت‌های رشته همگانی را یادآور شد و گفت: در کنار کشتی فرنگی، آزاد و همچنین پهلوانی سعی ما بر این است تا تیم ورزشی دانشگاه جامع علمی، کاربردی را برای حضور در المپیاد کشوری آماده و مهیا کنیم.

معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی، کاربردی افزود: اردیبهشت ماه سال آینده مسابقات ورزشی دانشجویان دختر نیز با حضور ۲ هزار نفر از دختران دانشجوی دانشگاه جامع علمی، کاربردی برگزار خواهد شد تا رقابت این دانشجویان را در رشته‌های مختلف شاهد باشیم.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در ۲ روز مسابقات کشتی پهلوانی، فرنگی و آزاد که به میزبانی اردبیل برگزار شد خراسان رضوی و لرستان به ترتیب اول و دوم شده و استان البرز و چهارمحال بختیاری نیز در کشتی پهلوانی در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در اوزان مختلف در کشتی فرنگی نیز تهران، چهارمحال بختیاری و لرستان اول تا سوم شده و در کشتی آزاد نیز لرستان در جایگاه اول قرار گرفت.

معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی، کاربردی بیان کرد: تلاش ما بر این است تا از تیم‌های ورزشی این دانشگاه حمایت‌های لازم انجام شده تا شاهد حضور قدرتمند ورزشکاران این دانشگاه در رویدادهای ملی و حتی بین‌المللی باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1087271

مهمترین اخبار ایران و جهان: