نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 14:34

مصلای اردبیل فردا میزبان میهمانان ارتحال امام خواهد بود

اردبیل- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مراسم بزرگداشت ارتحال امام فردا در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) اردبیل برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حسن باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و ضمن تسلیت فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «ره» و شهدای ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲، اظهار کرد: مراسم ویژه بزرگداشت ارتحال امام فردا از ساعت ۱۰:۳۰ صبح در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) اردبیل برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با نام نامی حضرت امام راحل (ره) گره خورده لذا این انقلاب بدون شناخت حضرت امام (ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست و بزرگداشت این ایام، تداوم راه شهیدان و لبیک به امام راحل است.‌

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: همه ساله مردم در فراق رهبرشان اشک ماتم می‌ریزند و یاد و خاطره مرادشان را گرامی می‌دارند امسال نیز در سراسر استان گرد هم می‌آییم تا آئین بزرگداشت و تجلیل از آن مرد خدایی را بر پا کنیم.

حجت الاسلام باقری ضمن دعوت از عموم مردم آگاه و همیشه در صحنه استان اردبیل برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی «ره» و شهدای ۱۵ خرداد ادامه داد: مراسم گرامیداشت شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد و یادواره شهدای فصل بهار اردبیل با محوریت شهید مدافع حرم «شهید علی سیفی» نیز در روز دوشنبه ساعت ۱۰:۳۰ صبح در مسجد محمدیه اردبیل برگزار خواهد شد.

وی همچنین گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را فرصتی برای ترویج تفکر و اندیشه‌های عرفانی و اسلامی امام (ره) دانست و افزود: موج بیداری اسلامی که در اکثر کشورهای اسلامی در جریان است، همان وعده امام راحل در صدور انقلاب اسلامی به جهان بوده که باید تبیین و بازگو شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1258927

مهمترین اخبار ایران و جهان: