نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 13:18

تداوم هوای خنک تا فردا در استان اردبیل

اردبیل_رئیس گروه پیش‌بینی و صدور پیش‌ آگاهی‌های جوی هواشناسی استان اردبیل گفت: هوای خنک توام با وزش بادهای خزری تا صبح فردا در استان اردبیل ادامه خواهد داشت.

شهرام کوثری مهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، با تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی، طی امروز پنج شنبه تا صبح فردا هوای خنک توأم با وزش بادهای خزری ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طی این مدت آسمان استان غالباً ابری و مه آلود بوده، گفت: در بعضی ساعت‌ها در مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق، در نواحی مستعد با احتمال بارش تگرگ و در ارتفاعات به صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

رئیس گروه پیش‌بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی هواشناسی استان اردبیل با اشاره به صدور هشدار زرد شماره ۲۳و سطح نارنجی ۲۴ هواشناسی افزود: توجه به توصیه‌های ایمنی در هشدارها توصیه می‌شود.

کوثری مهر خاطرنشان کرد: همچنین از حوالی ظهر روز جمعه شاهد کاهش ابرناکی و افزایش نسبی دما خواهیم بود و از اوایل هفته آینده به ویژه طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه روند افزایشی دما محسوس‌تر خواهد بود.

وی افزود: ضمناً با توجه به شرایط فصلی و محلی در بعدازظهرها به ویژه در روز یکشنبه رشد ابر، رگبار موقت باران و رعدوبرق احتمال می‌رود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1270671

مهمترین اخبار ایران و جهان: