نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 22:01

توقیف ۹۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کهگیلویه

فرمانده انتظامی کهگیلویه از توقیف ۹۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در این شهرستان خبر داد.

سید محمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با مشارکت یگان‌های انتظامی شهرستان کهگیلویه و ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و توقیف وسایل نقلیه متخلف در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.  

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه افزود: ماموران در اجرای این طرح تعداد ۶۸ دستگاه خودرو،  ۲۷ دستگاه موتورسیکلت به علت تخلف راکبان و رانندگان آن‌ها از جمله نداشتن گواهینامه، نداشتن مدارک شناسایی، پلاک مخدوش،  ایجاد مزاحمت، حرکات نمایشی،  ایجاد آلودگی صوتی و شیشه دودی توقیف و ضمن اعمال قانون به پارکینگ انتقال دادند.

موسوی تصریح کرد: هم‌چنین در اجرای این طرح تعداد ۱۵۸ نفر متهم دستگیر که تعداد ۱۷ نفر از آن‌ها به جرم سرقت، ۴۶ نفر از به جرم مواد مخدر معتاد و کشف مقادیری مواد مخدر از آن‌ها،  تعداد ۶ نفر به جرم قاچاق کالا، دو نفر به جرم مالی و اقتصادی، پنج نفر به جرم مفاسد اجتماعی و ۸۲ نفر به جرم مابقی جرائم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند که از این تعداد دستگیرشدگان ۱۰۴ نفر از آن‌ها سابقه‌دار بوده است.

وی گفت: در ادامه این طرح ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق، ۱۹۷ لیتر مشروبات الکلی، ۹۳ فقره انواع سرقت، یک قبضه سلاح جنگی، سه قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط و تعداد 6 واحد صنفی متخلف نیز پلمپ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان این‌که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک و مجرمان مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/۸۲۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1255527

مهمترین اخبار ایران و جهان: