نیوز سیتی!
08 آذر 1401 - 23:51

جام جهانی قطر| فن‌خال: هلند همان کاری را انجام داد که می‌خواستیم/ گاکپو شرایط ستاره شدن را دارد

جام جهانی قطر - سرمربی تیم ملی هلند گفت تیمش باید همان کاری را انجام می‌داد که در مستطیل سبز رقم زده است.

جام جهانی قطر - به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ لوئیس فن‌خال پس از برتری 2 بر صفر هلند مقابل قطر که حکم صعود لاله‌های نارنجی به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2022 را به‌عنوان صدرنشین امضا کرد، اظهار داشت: این مسابقه تقابل دو سیستم و مانند یک بازی شطرنج بود. دو گل تماشایی به ثمر رساندیم و فکر می‌کردم در مالکیت توپ مراقبت بیشتری از خودمان نشان می‌دادیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان هلند باید بدانند پیراهن این تیم مسئولیت زیادی برای آنها ایجاد می‌کند، تصریح کرد: همیشه فضایی برای پیشرفت وجود دارد. تفاوت در این مسابقه توسط ممفیس دپای رقم خورد. این بازیکن دو ماه به میدان نرفت و ما باید او را رفته‌رفته به بازی بیاوریم. دپای در هر دو گل تأثیرگذار بود و بازیکنی بسیار مهم و خلاق است.

سرمربی هلند در مورد وضعیت لاله‌های نارنجی از لحاظ مصدومیت نفرات گفت: ماتیس دلیخت برای مرحله حذفی آماده می‌شود. من باید دیدگاه خودم را در بخش‌های زیادی تغییر می‌دادم، چون بازیکنانم پیش از جام جهانی آماده نبودند. خیلی خوشحالم که آنها الان آماده هستند. بازیکنان از پس همه این مشکلات برآمدند و حالا هیچ مصدومی نداریم. ما همان کاری را کردیم که باید انجام می‌دادیم و به‌عنوان صدرنشین صعود کردیم.

فن‌خال درباره ستاره هلند در جام جهانی 2022 یعنی کودی گاکپو خاطرنشان کرد: او شخصیتی فوق‌العاده و همه شرایط لازم برای تبدیل شدن به یک ستاره را دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 889127

مهمترین اخبار ایران و جهان: