نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 14:11

پوستر جشنواره «بین‌المللی کوچ عشایر» در نمایشگاه رونمایی می‌شود

اردبیل- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: پوستر جشنواره «بین‌المللی کوچ عشایر» در نمایشگاه گردشگری تهران رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب پیش از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور ویژه اردبیل در سالن شماره ۴۰ نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، اظهار کرد: پوستر جشنواره «بین‌المللی کوچ عشایر» در نمایشگاه گردشگری تهران رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه برگزار می‌شود، گفت: رونمایی از مستند ژئوتوریسم استان اردبیل و اطلس ژئوتوریسم استان، نشست‌های بی. تو. بی، نشست تخصصی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، همایش سرمایه‌گذاری از دیگر برنامه‌های اجرایی در این نمایشگاه خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به میزبانی اردبیل برای رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو امسال یکی از اصلی‌ترین سالن‌های نمایشگاه بین‌المللی تهران به متراژ ۷۱۰ مترمربع در اختیار استان است تا ظرفیت‌های گردشگری اردبیل در این سالن معرفی شود.

محمدی ادیب ادامه داد: با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در این نمایشگاه حاضر خواهیم بود و شهرداری‌های استان، دستگاه‌های اجرایی، تأسیسات گردشگری، فعالان بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه‌های تخصصی گردشگری استان در این نمایشگاه حاضر هستند.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه نیز برعهده استان اردبیل است و همراه با مراسم افتتاحیه رویداد اردبیل ۲۰۲۳ در روز اول نمایشگاه هجدهم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1009927

مهمترین اخبار ایران و جهان: