نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 23:24

زبان هنر ابزاری برای انتقال مفاهیم ارزشمند به جامعه است

رییس اداره هنر و ادبیات ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: زبان هنر تنها ابزاری است که می توان تمام ظرافت‌های موجود در انتقال پیام را در آن رعایت کرد از این رو باید این سرمایه‌ گران و دست‌اندرکاران سخت‌کوش آن را قدر بدانیم و تکریم کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا جمالی رئیس اداره هنر و ادبیات ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: باید از تمام ظرفیت‌های هنری برای تعالی جامعه بهره برد. 

 جمالی در نشست با جمعی از اهالی هنر و رسانه به اهمیت انتقال مفاهیم ارزشمند و متعالی به جامعه بشری اشاره کرد و افزود: برای انتقال مفاهیم ارزشمند به جامعه و تربیت و تعالی فردی و اجتماعی نیازمند ابزاری جذاب، اثربخش و نافذ هستیم. 

وی از هنر بعنوان ابرازی کارآمد و جذاب نام برد و ادامه داد: زبان هنر تنها ابزاری است که می توان تمام ظرافت‌های موجود در انتقال پیام را در آن رعایت کرد از این رو باید این سرمایه‌ گران و دست‌اندرکاران سخت‌کوش آن را قدر بدانیم و تکریم کنیم. 

این مقام مسئول به برخی اقدامات در مسیر تقویت فعالان فرهنگ، هنر و رسانه اشاره نمود و اضافه کرد: باید همه ما مسئولان با درک صحیح از شرایط تلاش برای حمایت از اهالی هنر را در اولویت اقدامات خود قرار دهیم و از تمام ظرفیت ها برای تقویت این قشر بهره گیریم تا شاهد تقویت صدای ملت ایران در عرصه های بین المللی باشیم.  

جمالی به لزوم عدم نگاه هزینه‌ای به فعالیت های این عرصه از سوی سیاست‌گذاران تاکید کرد و افزود: باید با تقویت همه جانبه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه به سوی ارتقا کمی و کیفی تولیدات در قالب‌های گوناگون گام برداریم. 

وی همچنین به نقش اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در ترویج الگوی‌های سبک زندگی اشاره کرد و گفت می توان با بهر‌ه گیری از هنر، هنرمندان متعهد و کاردان و ترویج الگوهای صحیح سبک زندگی شاهد کاهش و رفع آسیب در عرصه های گوناگون اقتصادی، سیاسی و اجتماعی باشیم که امروز گریبان گیر مردم کشورمان شده است.

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1011452

مهمترین اخبار ایران و جهان: