نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 01:22

افتتاح و اجرای ۱۳۷ طرح در تنگستان در دهه فجر

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: ۱۳۷ طرح با سرمایه گذاری سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در تنگستان در دهه فجر امسال، افتتاح یا اجرایی شده‌اند که اتفاق بزرگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی پنج شنبه شب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این میزان سرمایه‌گذاری در تنگستان بی‌سابقه است، افزود: نماینده دشتی و تنگستان در مجلس و مسئولان شهرستانی و استانی در خلق این موفقیت بسیار نقش آفرین بوده‌اند.

فرماندار تنگستان از افتتاح طرح ماهی در قفس در بخش ساحلی تنگستان خبر داد و تصریح کرد: برای این طرح بزرگ بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

لطفی خاطر نشان کرد: همچنین عملیات اجرایی طرح روشنایی اسکله بندر بوالخیر با سرمایه‌گذاری قابل توجه توسط سازمان بنادر آغاز شده است.

فرماندار تنگستان افزود: امروز عملیات اجرایی ۶ مدرسه در تنگستان آغاز و ساختمان اداری آموزش و پرورش این شهرستان نیز افتتاح شد.

احمد لطفی از راه‌اندازی کارخانه تولید غذای ماهی و میگو توسط شرکت لیان خبر داد و اظهار داشت: شرکت لیان یک هلدینگ است که عملیات تولید غذای آبزیان را انجام داده و طی دو روز اخیر، سه مجموعه عظیم توسط این هلدینگ افتتاح و اجرایی شده است.

تنگستان ضمن بیان اینکه خرسندیم که تنگستان پیشتاز پروژه‌ها و برنامه‌های دهه فجر در استان است، اظهار داشت: سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار کل پروژه‌های دهه فجر در تنگستان است که این مهم با حمایت‌های نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس، استاندار محترم و معاونین به دست آمده است.

وی افزود: روند پیشرفت تنگستان با حمایت استاندار و نماینده محترم مردم در مجلس رو به جلو است.

لطفی خاطرنشان کرد: بیشترین آمار مدارس تخریبی استان در تنگستان است که با پشتیبانی استاندار و نماینده محترم در یک برنامه سه ساله و تا پایان دوره چهارساله اول دکتر رئیسی، کل مدارس تخریبی تنگستان در دستور کار برای نوسازی قرار گرفته است.

احمد لطفی افزود: از دهه فجر سال گذشته تا به امروز حدود ده مدرسه در شهرستان یا ساخته یا کلنگ زده شده که امروز به نمایندگی از این مدارس، مدرسه حضرت زینب کلنگ‌زنی می‌شود که مدرسه‌ای نمونه بوده و قرار است دانش‌آموزان نخبه شهرستان و استان در این مدرسه تحصیل کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1016196

مهمترین اخبار ایران و جهان: