نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 12:16

وزرای دولت جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان، در کمیسیون‌های تخصصی مجلس حاضر می‌شوند/ بررسی نهایی طرح افزایش تعداد نمایندگان در کمیسیون شوراها

رسیدگی به مسائل مختلف کشور در حوزه های مختلف و حضور وزرای دولت جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان،‌ در دستور کار هفته آینده کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی،‌ هفته آینده در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، کمیسیون اصل نود، روز دوشنبه میزبان وزیر راه و شهرسازی خواهد بود تا در خصوص سامانه ملی املاک و اسکان و همچنین ایمنی حمل و نقل و جاده ها به بحث و بررسی بنشینند.

همچنین،‌ کمیسیون آموزش در جلسه روز دوشنبه میزبان وزیر آموزش و پرورش خواهد بود تا به سوالات نمایندگان پاسخ دهد.

وزرای نیرو و جهاد کشاورزی نیز دوشنبه به کمیسیون اجتماعی می روند تا پاسخگوی سوالات نمایندگان در حوزه های مربوط به خود باشند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی نیز، پویایی شناسی چالش‌های حکمرانی در کشور را در جلسه روز دوشنبه کمیسیون اقتصادی مطرح خواهد کرد.

اعضای کمیسیون امورداخلی و شوراهای مجلس نیز روز دوشنبه به بررسی نهایی طرح افزایش تعداد نمایندگان می‌پردازند.

همچنین وزیر نفت، مهمان جلسه روز دوشنبه کمیسیون انرژی خواهد بود تا به سوالات نمایندگان پاسخ دهد.

همچنین کمیسیون صنایع، روز یکشنبه میزبان مدیران عامل ایران خودرو و سایپا و جمعی از مدیران شهرداری، جهت بررسی موضوعات مرتبط خواهد بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در جلسه روز سه شنبه کمیسیون عمران،‌گزارشی از عدم تحقق خرید ماشین آلات راهداری و همچنین عرضه مصالح ساختمانی(سیمان و فولاد) ارائه خواهد داد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1016608

مهمترین اخبار ایران و جهان: