نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 12:50

موضع سخنگوی کاخ سفید درباره مانور مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی

سخنگوی کاخ سفید درباره مانور مشترک اخیر میان ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی، که از سوی رسانه های عبری بزرگترین مانور مشترک دو طرف عنوان شده بود، اظهارنظر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه اسپوتنیک، «جان کربی» سخنگوی کاخ سفید در ارتباط با مانورهای اخیر ارتش آمریکا و ارتش رژیم صهیونیستی که از سوی رسانه های عبری بزرگترین مانور چند سال اخیر عنوان شد، اظهار نظر کرد.

وی در این باره گفت: ما از برگزاری این رزمایش مشترک خرسندیم و به همکاری نزدیک با شرکای خود در ارتش اسرائیل برای مقابله با تهدیدها و چالش‌های مشترک ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه بدون اشاره به تجاوزات متعدد رژیم صهیونیستی به کشورهای منطقه از جمله سوریه و حضور غیر قانونی نظامیان آمریکایی در خاورمیانه، مدعی شد: بدون شک، اصلی ترین تهدید و چالش حال حاضر در منطقه، از تهران سرچشمه می گیرد.

کربی که با سی ان ان گفتگو می کرد بدون اشاره به کارنامه سیاه آمریکا در دخالت های نظامی در منطقه، افزود: رزمایش مشترک ارتش آمریکا و اسرائیل در منطقه، پیامی برای هر طرفی در منطقه است که می‌خواهد از تروریست‌ها حمایت کند، این رزمایش پیامی برای کسانی که می خواهند برنامه خطرناک موشک های بالستیک را ادامه داده و امنیت منطقه را به چالش بکشند داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1009652

مهمترین اخبار ایران و جهان: