نیوز سیتی!
15 دی 1401 - 15:31

تاج: هر مربی ایرانی سرمربی تیم ملی شود ایثار کرده/ گزینه خارجی هم در هیئت رئیسه مطرح شده است

رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است، در شرایط فعلی هر مربی ایرانی که هدایت تیم ملی فوتبال را قبول کند، ایثار کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی تاج در حاشیه مجمع هیئت فوتبال خوزستان اظهار داشت: خوزستان یکی از محورهای اصلی فوتبال کشور است و به اعتقاد من خود خوزستان می‌تواند به تنهایی یک لیگ داشته باشد. سهم خوزستان در تیم‌های ملی فوق‌العاده زیاد است. این استان سه تیم لیگ برتری و سه تیم لیگ یکی دارد که این مسئله بیانگر ظرفیت استان در بحث فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی است و مجمع آن هم به همین مقدار برای ما مهم است. مجمع خوبی برگزار شد و همه صحبت کردند و من احساس خوبی دارم. باید با بنی‌تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان راه حلی برای حل مشکلات تیم فوتبال استقلال ملاثانی و همچنین نفت مسجدسلیمان پیدا کرد. خوزستان یکی از پایگاه‌های اصلی فوتبال کشورمان است.

 

رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره آخرین وضعیت تصمیم‌گیری برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال ایران و اینکه جواد نکونام هم جزو گزینه‌ها خواهد بود یا خیر، گفت: ابتدا از نکونام تشکر می‌کنم. او یکی از بهترین و برجسته‌ترین مربیان حال حاضر کشور است. درباره تیم ملی هم بخواهم صحبت کنم اگر بخواهیم سرمربی داخلی انتخاب کنیم از میان همین دوستان که اسامی‌شان مطرح شده است انتخاب خواهیم کرد و هرکدام هم که در شرایط فعلی بیاید، ایثار خواهد کرد. بحثی هم درباره گزینه‌های خارجی در هیئت رئیسه مطرح شده و در این زمینه هیئت رئیسه فرصت خواسته است که در جلسات آینده در این زمینه بحث خواهد شد. 

وی افزود: در مجموع یکی از اولویت‌های فوتبال کشور انتخاب سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان ایران است. البته بحث انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید نیز یکی از اولویت‌های حال حاضر فوتبال است و به‌صورت جدی در این زمینه در حال مذاکراتی هستیم و در یکی از جلسات آینده هیئت رئیسه سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران ادامه داد: بحث انتخاب سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان هم هست. سال‌ها در دو رده تیم‌های نوجوانان و جوانان عقب افتاده‌ایم در حال که یک روزی در همه این رده‌ها در جام جهانی حضور داشتیم و الان در سید چهارم قرار گرفتیم و شرایط سختی داریم و باید با سه تیم قوی‌تر از خودمان بازی کنیم. من خیلی امیدوارم که در انتخابی جام جهانی این دو تیم به خوبی عمل و به جام جهانی راه پیدا کنند. بیشترین سرمایه‌گذاری‌ها برای این دو رده انجام شده است تا این تیم‌ها بتوانند موفق عمل‌ کنند.

تاج در پاسخ به سؤالی برای کمک به تیم‌داری خوزستان در لیگ برتر فوتبال بانوان  تصریح کرد: دختران خوزستانی از طریق تیم‌های دیگر استان‌ها در لیگ برتر فوتبال بانوان حضور دارند و در سایر تیم‌ها بازی می‌کنند. امیدوارم با درایت مدیرکل ورزش و جوانان استان کمکی شود تا دختران خوزستانی در لیگ برتر یک تیم حتی به نام هیئت فوتبال خوزستان و یا هر اسمی که صلاح بدانند داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 956908

مهمترین اخبار ایران و جهان: