نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 20:40

منع عقد قرارداد دلاری نیاز به بررسی دارد/ بیرانوند سرمایه ملی است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کسانی که به بیرانوند توهین کردند تماشاگر نما هستند زیرا او سرمایه ملی است و همه او را دوست دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش پیش از شروع بازی استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم امروز که روز بسیار بزرگی برای ایرانی‌ها است شاهد یک دیدار خوب از دو تیم باشیم و این پرسپولیس باشد که در پایان بازی جام را به هواداران هدیه می‌کند.

وی در خصوص صحبت‌های معاون رئیس جمهور مبنی بر ممنوعیت عقد قرارداد دلاری با بازیکنان و مربیان خارجی در لیگ برتر تاکید کرد: این یک طرح عجیب است. البته به نظر من یک طرح خام است که نیاز به بررسی دارد و نمی‌توان به سرعت در مورد آن اظهار نظر کرد. بنابراین نیاز به تأمل و کار دارد تا بتوانیم در این خصوص در آینده صحبت کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص پرتاب بطری و توهین به بیرانوند از سوی هواداران استقلال گفت: هواداران فوتبال ما چه استقلالی و چه پرسپولیسی همه فهیم هستند و کسانی که این کار را انجام می‌دهند تماشاگر نما هستند. بیرانوند سرمایه ملی است. او بسیار خوش اخلاق و مهربان است و باید این سرمایه ملی را برای فوتبال کشورمان حفظ کنیم.

درویش در پاسخ به این پرسش که آیا گل محمدی فصل آینده در پرسپولیس خواهد ما یا به خارج از کشور خواهد رفت؟ اظهار کرد: این صحبت‌ها بیشتر در فضای مجازی مطرح شده و اصلاً صحت ندارد. گل محمدی با ما قرارداد دارد و با او صحبت می‌کنیم تا با وی یک تیم پرقدرت را برای فصل آینده و لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1253508

مهمترین اخبار ایران و جهان: