نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 14:15

نماینده ولی فقیه در استان کرمان: تلاش در جهت صلح و سازش، میدان بزرگ خیر و خدمت است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان فعالیت در حوزه صلح و سازش را میدان بزرگ خیر و خدمت دانست و گفت: هر فرد در زندگی دنیایی خود سه پرونده رفتار فردی، رفتار اجتماعی و رفتار طایفه‌ای و قبیله‌ای دارد که عملکرد فرد در این حوزه‌ها مورد قضاوت عادلانه و دقیق پروردگار قرار می‌گیرد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی امروز در همایش مردم، سازش پیشگیری با حضور اعضای شوراهای حل اختلاف، علماء و سران طوایف، معتمدین، مصلحین و حکمین قرآنی، طلایه‌داران، سفیران صلح و صلح‌یاران که در شهرستان بم برگزار شد، اظهار کرد: اولین پرونده هر فرد، موارد شخصی و فردی شامل عملکرد، رفتار و گفتار اوست.

 وی ادامه داد: حرکت‌های اجتماعی و تاثیر فعالیت‌های هر یک از ما در عرصه اجتماعی نیز پرونده دیگری است که خداوند با عدالت و دقت آن را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و پرونده دیگر نیز پرونده‌های گروهی و طایفه‌ای است که هر یک از طوایف و قبائل چگونه فعالیت کرده‌اند.

 نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهارداشت: به یقین تلاش‌های سران طوایف، ریش سفیدان و علما در پیشگیری از وقوع جرم و توسعه صلح و سازش در پرونده اعمال آنها ثبت خواهد شد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی در ادامه از برگزارکنندگان این همایش قدردای کرد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1227996

مهمترین اخبار ایران و جهان: