نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 15:17

توصیه اکید تاج به افشاریان| بیشتر در استان خودت بمان!

رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از خداداد افشاریان خواست بیشتر در استان خودش حضور داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که برای برگزاری انتخابات ریاست هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به این استان سفر کرده بود در خصوص وضعیت فوتبال این استان توضیحاتی داد و توصیه‌هایی کرد که البته یکی از مهم ترین توصیه های تاج به خداداد افشاریان رئیس هیات فوتبال استان بود.

مهدی تاج در گفت‌وگو با خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که فوتبال استان را چگونه می بینید اینگونه توضیح داد که استان ظرفیت های بسیار خوبی دارد اما باید کار بیشتری در آن صورت گیرد.

اما مهمترین بخش اظهار نظر مهدی تاج در خصوص فوتبال کهگیلویه و بویراحمد توصیه به خداداد افشاریان بود که از او می خواست بیشتر به استان خودش سر بزند و بیشتر فوتبال این استان را مورد توجه قرار دهند و در یک کلام از خداداد افشاریان خواست تا بیشتر به فوتبال استان خودش بچسبد.

به گزارش فارس؛ در طول هفته های اخیر یکی از ایرادات رسانه‌ها به خداداد افشاریان عدم حضور خود او در استان و یا حضور بسیار کم رنگ او در کهگیلویه و بویراحمد بود.

خداداد افشاریان که به گفته خودش سرزمین مادری او استانی دیگر است اما در این استان به درجه معلمی رسیده و در همین استان هم بازنشسته شده و در همین استان هم به ریاست هیئت فوتبال رسیده لذا می‌طلبد با توجه به جمیع جهات افشاریان بیش از گذشته در استان خودش بماند چرا که حضور او در استان بسیار کمرنگ است و شاید یکی از دلایل افت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد همین موضوع است.

البته یکی از کاندیداهای هیئت فوتبال استان در همین خصوص طعنه‌ای به افشاریان زد و گفت: آقای افشاریان به استان کهگیلویه و بویراحمد خوش آمدی و چه خوب که امروز تو را زیارت می کنیم که همین نشان دهنده حضور ضعیف و کم رنگ او در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

خبرگزاری فارس هم در مطلبی به صورت مشفقانه از افشاریان خواسته بود تا به جای سفرهای بی‌ثمر و غیر لازم همیشگی به بابامیدان در استان فارس و به قولی موطن مادری! بیشتر به استان کهگیلویه و بویراحمد و هیئت فوتبال استان توجه داشته باشد.

پایان پیام/

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1249696

مهمترین اخبار ایران و جهان: