نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 16:13

وادی: محکوم به برد هستیم

پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: با توجه به دو شکستی که مقابل ژاپن و لهستان داشتیم در دو مسابقه آینده محکوم به برد برابر چین و اسلوونی هستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا پیروز میدان باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در سومین روز رقابت‌های هفته نخست لیگ ملت‌ها دو تیم ایران و لهستان امروز (پنج‌شنبه 18 خرداد) در سالن گایشی ناگویای ژاپن به مصاف هم رفتند و ملی‌پوشان کشورمان سه بر دو مغلوب حریف شدند.

محمدطاهر وادی پس از این دیدار اظهار کرد: دو ست ابتدایی را خیلی خوب شروع کردیم و به بازی تسلط داشتیم اما اتفاقاتی رخ داد که ست سوم نتوانستیم عملکرد دو گیم قبل را داشته باشیم و در ادامه افت کردیم.

وی ادامه داد: عملکرد تیم ایران از مسابقه اول مقابل ژاپن خیلی بهتر بود و بازیکنان تمام تلاش کردند. با یک ریکاوری خوب برای مسابقات بعدی آماده می‌شویم و امیدوارم برد به همراه داشته باشد.

پاسور تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر این که مقداری زمان می‎‌برد تا بازیکنان جوان با تیم هماهنگ شوند، تصریح کرد: بزرگ‌ترهای تیم به این بازیکنان کمک می‌کنند تا رفته رفته هماهنگی لازم را به دست آورند.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به دو شکستی که داشتیم در دو مسابقه آینده محکوم به برد هستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا پیروز میدان باشیم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 10:10 دقیقه روز شنبه 20 خردادماه در سومین مسابقه هفته نخست خود به مصاف چین می‌رود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1271396

مهمترین اخبار ایران و جهان: