نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 20:15

ساماندهی آسیب‌های اجتماعی سنقر و کلیایی نیازمند عزم جدی است

کرمانشاه- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به بافت فرسوده شهری و آسیب‌های اجتماعی این شهرستان، گفت: ساماندهی آسیب‌های اجتماعی سنقر و کلیایی نیازمند عزم جدی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی شعبانی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان سنقروکلیایی که با حضور استاندار کرمانشاه و فرماندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: از لحاظ وضعیت سیاسی شهرستان سنقروکلیایی همواره حامی انقلاب اسلامی بوده و مشارکت بالایی را در انتخابات‌ها داشته‌اند.

وی افزود: گردان تبوک که متشکل از مردن این دیار بوده در دفاع مقدس خوش درخشیده و شهیدانی همچون فرهنگیان و قربانی را تقدیم انقلاب کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: خیلی از جرایمی که در استان کرمانشاه وجود دارد در شهرستان سنقروکلیایی روندی نزولی و کاهشی دارد.

شعبانی بیان کرد: امسال رویکرد مقابله با حاشیه نشینی را در دستور کار داریم که وضعیت یکی از محلات در مرکز شهر بسیار نامناسب است و وجود بافت فرسوده دلیلی مبنی بر حضور معتادین متجاهر نیست.

وی با بیان اینکه مقابله با آسیب‌های اجتماعی راهکار با قانونی دارد، گفت: شهرک امام سنقر ۲۸ واحد مسکونی دارد که بلااستفاده است و باید برای ساماندهی آن اقدام جدی صورت گیرد و مسکن و شهرسازی باید نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام کند که محلی برای معتادان شده و در صورت عدم نیاز تخریب خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه بیان کرد: شهر سنقر متکدی ندارد اما متکدی غیرایرانی و پاکستانی دارد و با بررسی صورت گرفته توسط افرادی، این افراد در شهر حضور می‌یابند.

شعبانی خاطر نشان کرد: کانون پرورش فکری سنقر بسیار موفق است و اعضای آن دارای مقام‌های ملی و بین المللی هستند که کانون پرورش فکری شهرستان یک هزار و ۴۰۰ نفر عضو دارد.

وی تاکید کرد: استفاده از جوانان نخبه و انقلابی یکی از خواسته‌های به حق جوانان این شهر است که باید توسط مسئولان به کار گرفته شوند زیرا این افراد دلسوزان مردم هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1271608

مهمترین اخبار ایران و جهان: