نیوز سیتی!
14 خرداد 1402 - 16:53

عملیات اجرایی پل معلق «ورگه‌سران» تا پایان هفته آغاز می‌شود

سرعین_نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی پروژه پل معلق «ورگه سران» تا پایان هفته با صدور مجوز نهایی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری ظهر یکشنبه در بازدید از محل تعیین شده برای اجرای پروژه پل معلق سه طبقه ورگه‌سران سرعین، اظهار کرد: محل این پروژه از چندین سال قبل با همکاری اهالی قدرشناس روستاهای «ورگه‌سران»، «اسب مرز» و «اوجور» شهرستان سرعین شناسایی و انتخاب شد.

وی با اذعان به اینکه کارهای تملک و رفع معارضات پروژه ورگه‌سران با پیگیری‌هایی که داشتیم مرتفع شده است، افزود: کار طراحی و مطالعات لازم برای عملیاتی کردن پروژه انجام گرفته و طبق هماهنگی‌های به‌عمل آمده مجوز نهایی شروع عملیات اجرایی هم تا پایان این هفته صادر می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون عمران مساحت محوطه مجموعه گردشگری پل معلق «ورگه‌سران» سرعین را ۱۳ هکتار اعلام کرد و گفت: این پروژه گردشگری به شکل پل خاص ۳ طبقه با طراحی ترکیبی با بهره‌مندی از چشم‌انداز بی‌نظیر و طبیعی منطقه «ورگه‌سران» در دامنه سبلان با سرمایه‌گذاری اولیه بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان اجرا شده و صفر تا صد اعتبار ذکر شده از سوی سرمایه‌گذار پروژه تأمین خواهد شد.

بدری با قدردانی از تلاش‌های سرمایه‌گذار این پروژه و با تأکید بر اینکه پروژه پل معلق ۳ طبقه ورگه‌سران سرعین پس از اجرا و بهره‌برداری، استان اردبیل را به منطقه ویژه گردشگری در حوزه پل‌های معلق در سطح کشور تبدیل خواهد کرد، خاطرنشان کرد: امیدواریم طبق وعده سرمایه‌گذار پروژه شاهد بهره‌برداری از پل معلق ورگه‌سران تا قبل از شروع فصل زمستان امسال باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1261252

مهمترین اخبار ایران و جهان: