نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 16:58

جوانان و نوجوانان بیشترین گروه شرکت کننده در سالگرد امام هستند

مشهد ـ معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: بیشترین شرکت کنندگان در مراسم سی و چهارمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) جوانان و نوجوانان دهه هشتادی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار محمد ابراهیم اصلی اظهار کرد: ۱۵ هزار زائر از این استان برای شرکت در مراسم سی و چهارمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) به تهران اعزام شدند که بیشترین شرکت کنندگان را جوانان و نوجوانان دهه هشتادی تشکیل می‌دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی بیان کرد: امسال کاروان‌های ارتحال امام خمینی (ره) با شعار «امام، محور وحدت» به تهران اعزام شدند.

وی با بیان این که دشمنان سعی می‌کنند تا با اختلاف افکنی در بین اقوام و مذاهب مختلف کشور به اهداف شوم خود و کُند شدن سرعت پیشرفت‌های کشور برسند ادامه داد: حضور اقوام و اقشار مختلف در این مراسم باشکوه که برای پاسداشت یاد و نام معمار کبیر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد هدف دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

اصلی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه شهید فهمیده ویژه مراسم ارتحال امام خمینی (ره) گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همکاری‌هایی که با بخش‌های مختلف دولتی صورت گرفته است گرچه بخش عمده‌ای از هزینه‌ها را زائران متقبل شده‌اند اما برخی از خدمات را نیز دستگاه‌های متولی انجام خواهند داد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی با تاکید بر این که اگر راه و مکتب امام راحل به نسل جوان و نوجوان به خوبی شناسانده شود تلاش‌های دشمنان در عرصه شبهه افکنی راه به جایی نخواهد برد افزود: مشی و مرام امام آن قدر مردمی است که همه با شناخت درست و دقیق، عاشق مکتب ایشان خواهند شد.

اعزام‌ها از دیروز آغاز شده و امروز به پایان می‌رسد

در ادامه سرهنگ پاسدار محسن سهیل، دبیر قرارگاه اعزام به سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام (ره) در سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی نیز اظهار کرد: اعزام‌ها از دیروز آغاز شده و امروز به پایان می‌رسد.

دبیر قرارگاه اعزام به سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام (ره) در سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: حدود هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار نفر با خودرو شخصی و بقیه افراد از طریق قطار و اتوبوس به تهران اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: افراد شرکت کننده از همه اقشار هستند و پس از شرکت در مراسم سالگرد امام (ره) زیارت حرم حضرت معصومه (س) و عبدالعظیم حسنی از دیگر برنامه‌ها در نظر گرفته شده برای این افراد است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1259352

مهمترین اخبار ایران و جهان: