نیوز سیتی!
07 فروردین 1402 - 12:15

تعویق سخنرانی نتانیاهو/ هشدار درباره انحلال کابینه رژیم صهیونیستی

اوج گرفتن اختلافات در تل آویو، سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی را درباره نا آرامی ها در سرزمین های اشغالی به تعویق انداخت و هشدار مقام های صهیونیست درباره انحلال کابینه قوت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع عبری اعلام کردند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی سخنرانی خود را درباره تحولات پس از برکناری وزیر جنگ این رژیم و تشدید اعتراضات ضد طرح موسوم به اصلاحات قضائی به تعویق انداخته است.

بر اساس این گزارش، اوج گرفتن اختلافات بین اعضای ائتلاف حاکم رژیم صهیونیستی درباره طرح تغییرات قضائی و تهدید برخی اعضا به انحلال کابینه و برکناری نتانیاهو، سخنرانی او را به تعویق انداخته است.

این خبر در حالی است که «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تهدید کرد در صورتی که نتانیاهو طرح تغییرات قضائی را تصویب نکند، کابینه را منحل خواهد کرد.

از سوی دیگر، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی از اعضای حزب لیکود خواست کابینه نتانیاهو را منحل کرده و ائتلافی جدید تشکیل دهند.

در خبری دیگر، شبکه عبری «کان» هم اعلام کرد که اتحادیه پزشکان اسرائیل از اعتصابات سراسری در بخش بهداشت و درمان تا متوقف شدن طرح اصلاحات قضائی خبر دادند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بعید نیست نتانیاهو برای خروج از بحران کنونی، خبر برکناری «یوآف گالانت» وزیر جنگ این رژیم را خبری دروغین اعلام کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1111952

مهمترین اخبار ایران و جهان: