نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 14:10

یک نفر در محورهای مواصلاتی استان سمنان جان باخت

سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه تلاش شد تا در کمترین زمان امدادرسانی به نحو مطلوب در ایام نوروز انجام شود، گفت: سیزدهم فروردین یک نفر در محورهای استان جان باخت.

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی ایام نوروز ۱۴۰۲ هلال احمر استان سمنان کوشید تا در ۱۶ پایگاه ثابت، سه پایگاه موقت بهترین خدمات را به مسافران ارائه دهد، ابراز داشت: امدادرسان های هلال احمر ۲۴ ساعته به مسافران و مردم خدمت رسانی کردند تا خاطره سفر برای هموطنان دلنشین شود.

وی ضمن بیان اینکه در برخی حوادث نظیر تصادفات رانندگی شاهد کشته شدن هموطنان خود بودیم که عملیات رها سازی برای متوفی به انجام رسید، افزود: وقوع همگی این حوادث برای هموطنان بسیار تلخ و ناگوار است که امیدوارم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اتفاقاتی از این دست را کمتر شاهد باشیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه در آخرین روز تعطیلات نوروزی عملیات امداد و نجات برای برخورد پراید وانت با پژو پارس کیلومتر ۲۱ محور فیروزکوه به سمنان انجام شد، ابراز داشت: این حادثه مرگ در دم یک نفر و مصدومیت شش نفر را به همراه داشته است.

محمدخانی اضافه کرد: سرعت زیاد، ناتوانی راننده در کنترل خودرو، خستگی و خواب آلودگی و عدم رعایت فاصله طولی از جمله عمده ترین دلایلی هستند که یک عمری گریبانگیر خانواده ای شده یا آنها را داغدار می‌کند لذا از عموم مردم درخواست داریم این موارد را حتماً جدی بگیرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1124952

مهمترین اخبار ایران و جهان: