نیوز سیتی!
21 فروردین 1402 - 15:24

۹۵ نوزاد نوروز در بیمارستان بهار شاهرود چشم به جهان گشودند

شاهرود- رئیس بیمارستان بهار شاهرود با بیان اینکه نوروز سال جاری ۹۵ نوزاد در این بیمارستان چشم به جهان گشودند، گفت: حال عمومی مادران و این نوزادان همگی مساعد گزارش شده است.

حمید نام آور در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه از ابتدای فروردین ماه لغایت پانزدهم فروردین ماه سال جاری ۹۵ نوزاد در بیمارستان بهار شاهرود چشم به جهان گشودند، ابراز داشت: با برخورداری از پزشکان خبره و ماماهای با تجربه مشکل خاصی برای هیچیک از نوزادان ایجاد نشده و طبق گزارش‌های واصله حال همه این نوزادها و مادران آنها مساعد گزارش شده است.

وی ضمن بیان اینکه به نسبت تعداد نوزادان پسر کمی بیشتر از دختران بوده است، افزود: از تعداد نوزادان متولد شده ۴۲ نفر دختر و ۵۳ نوزاد پسر بودند.

رئیس بیمارستان بهار شاهرود با بیان اینکه خدمات مناسب برای انجام زایمان در اختیار مادران باردار قرار دارد، ابراز داشت: نخستین تولد سال ۱۴۰۲ مربوط به نوزاد پسری بود که ۵۵ دقیقه پس از تحویل سال متولد شده است.

نام آور با بیان اینکه در نخستین روز فصل بهار این بیمارستان شاهد تولد ۱۲ نوزاد بوده است، تصریح کرد: از این تعداد ۱۰ نوزاد پسر و دو نوزاد دختر بودند.

وی افزود: طی بازه فروردین ماه سال جاری ۴۶ زایمان به صورت طبیعی به انجام رسید و ۴۹ زایمان نیز به صورت عمل سزارین بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1139652

مهمترین اخبار ایران و جهان: