نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 20:02

مردم تایباد و باخرز ۴۵ میلیون تومان به زلزله زدگان خوی کمک کردند

رئیس جمعیت هلال احمر تایباد گفت: مردم شیعه و سنی تایباد و باخرز بیش از ۴۵ میلیون تومان به زلزله زدگان خوی کمک کردند تا صرف تهیه نیازهای ضروری آن‌ها شود.

هادی رمضانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در تایباد اظهار کرد: مردم شیعه و اهل سنت تایباد و باخرز مبلغ ۴۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به هم‌وطنان خود در خوی کمک کردند که این مبلغ صرف تهیه نیازهای ضروری زلزله‌زدگان خواهد شد. 

رئیس جمعیت هلال‌احمر تایباد افزود: این کمک‌های نقدی با استفاده از ۱۷ صندوق مستقر در مساجد شهرها و روستاهای زیرمجموعه در ۲ هفته اخیر جمع‌آوری و به‌حساب جمعیت هلال‌احمر کشور جهت کمک به مناطق زلزله‌زده آذربایجان غربی واریز شده است. 

رمضانی بیان کرد: کمک مردم این دو شهرستان اقدامی تحسین‌برانگیز است و جای تشکر از کسانی است که به فکر همنوع خود هستند و احساس همدردی می‌کنند. 

رئیس جمعیت هلال‌احمر تایباد خاطرنشان کرد: افرادی که تمایل به مساعدت به هم‌وطنان زلزله‌زده را دارند می‌توانند کمک‌های خود را به‌صورت نقدی به حساب‌های جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران نزد بانک‌ها واریز کنند.  

وی تصریح کرد: این کمک‌ها و مساعدت‌های مردمی در راستای تهیه اقلام موردنیاز زلزله‌زدگان خوی صرف می‌شود تا بتوانند راحت‌تر و با نگرانی کمتر از این مشکل و حادثه طبیعی عبور کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1072796

مهمترین اخبار ایران و جهان: