نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 18:55

۱۰ پروژه راهداری در دشتستان افتتاح یا آغاز شد

بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: امروز به مناسبت دهه مبارک فجر ۱۰ پروژه راهداری در دشتستان افتتاح یا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ارتقای ایمنی راه‌ها و بهبود حمل و نقل و جابجایی بار و مسافر در راه‌های استان پروژه‌های خوبی اجرا شده است.

وی اضافه کرد: اصلی ترین هدف پروژه‌های این اداره کل، ارتقا ایمنی رانندگان و کاربران جاده‌ای است که پروژه‌های دهه فجر نقش مهمی در این زمینه خواهند داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۲ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر جذب اعتبارات دولتی، شاهد سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه افتتاح بزرگترین ترمینال اختصاصی جنوب کشور در عسلویه و سه مجتمع رفاهی بین راهی استان طی دهه مبارک فجر بودیم.

اخترشناس گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، ۱۰ پروژه راهداری شهرستان دشتستان با اعتباری باغ بر ۵۵۷ میلیارد ریال افتتاح یا آغاز شد.

وی اظهار داشت: امروز شاهد بهره برداری از پروژه تعریض و بهسازی ورودی آبپخش از سمت کلل و نیز بهسازی و تعریض سه محور روستایی بُهر، ذکریایی و محمدجمالی مجموعاً با اعتبار ۱۵۲ میلیارد ریال بودیم.

اخترشناس ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محورهای روستایی شاهیجان، آبپخش به حله، دهقاید به نظرآقا، کمربندی طلحه، حفاظ بتنی و روشنایی پل شهرک صنعتی برازجان و رفوژ میانی کلل به آبپخش با اعتبار ۴۰۵ میلیارد یال آغاز شد که در دوره زمانی ۶ ماه تا یکسال آینده به بهره برداری می رسند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1032096

مهمترین اخبار ایران و جهان: