نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 17:10

۲۲ بهمن مظهر صلابت و بصیرت ملت ایران اسلامی است

آرادان- امام جمعه آرادان گفت: روز ۲۲ بهمن بار دیگر با حضور پرشور ملت ایران اسلامی به مظهر صلابت، بصیرت، وحدت و ایستادگی پای ارزش‌های انقلاب بدل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نمازجمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) ضمن گرامی داشت یوم الله ۲۲ بهمن، تاکید کرد: راهپیمایی دشمن شکن، معنی دار و دارای پیام رسا برای جهانیان با حضور پرشور مردم بار دیگر در سراسر شهرهای ایران اسلامی برگزار خواهد شد و دشمنان را مأیوس خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این راهپیمایی هم دوستان انقلاب اسلامی که کم هم نیستند و هم برای دشمنان پیامی واضح مبنی بر ایستادن ملت ایران اسلامی پای آرمان‌های انقلاب دارد، افزود: چشم محور مقاومت، عاشقان امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در سراسر جهان فردا به راهپیمایی ملت غیور و بیدار ایران اسلامی است تا با حضورشان بار دیگر دشمنان را ناامید کنند.

امام جمعه آرادان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مسئولان نیروی هوایی، گفت: ایشان فرمودند به فضل الهی روز ۲۲ بهمن ملت ایران با وحدت و اتحاد و همدلی حضور پیدا خواهند کرد و این روز، بار دیگر به مظهر صلابت، بصیرت، وحدت و ایستادگی بدل خواهد شد.

شریفی نیا با بیان اینکه به دشمنان ایران اسلامی اعلام می‌کنیم که مردم آرادان، زن و مرد، پیر و جوان، خرد و کلان به خصوص نسل جوان بالنده، فردا در صفوف به هم فشرده حضور حماسی خواهند داشت، گفت: به دشمنان می‌گوئیم که شهرهای ایران را به نظاره بنشینند.

وی با بیان اینکه دشمنان کوچک‌ترین ترقه بازی را در ایران از طریق ماهواره‌ها پوشش می‌دهند و مزدوران خود را می‌فرستند تا اغتشاش ایجاد کنند، تاکید کرد: دشمنان با رسانه‌هایشان تمام خبرها را به موضوعات ایران اختصاص می‌دادند لذا به این بدخواهان نظام و انقلاب توصیه می‌کنیم که فردا چشم‌ها را باز کنید تا ملت ایران را در میدان ببینید.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه کسانی که فردا به میدان می‌آیند ملت ایران هستند نه آنانی که نهایتاً ۵۰۰ هزار نفر هستند و در این میزان در برابر ۸۵ الی ۹۰ میلیون نفر جمعیت ایران، مانند قطره‌ای نیز حساب نخواهند شد، افزود: باید این سوال را از رسانه‌های غربی پرسید که آیا همانطور که اخبار مزدوران اجاره‌ای که توسط برخی سلبریتی های خائنی تحریک شدند پوشش می‌دادند اخبار حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را هم پوشش خواهند داد؟

شریفی نیا همچنین بیان کرد: فردا مشت‌های کوبنده ملت بزرگ ایران و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس و آل سعود خائن را سر خواهند داد و امیدواریم آنانی که مدعی آزادی و خبر رسانی آزاد هستند، گوشه‌هایی از این راهپیمایی ملت قهرمان را در دنیا منعکس کنید.

وی با بیان اینکه ملت ایران با مشت‌های گره کرده آماده هستند که با حضور در خیابان‌ها آرزوهای دشمنان را لگد مال کنند، گفت: مردم فردا با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) و همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت خواهند کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1031952

مهمترین اخبار ایران و جهان: