نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 14:36

جهاد تبیین و تولید دانش بنیان یک وظیفه همگانی است

اردستان-نماینده مردم اردستان در مجلس گفت: توجه به دو موضوع جهاد تبیین و تولید و اقتصاد دانش‌بنیان که رهبری در فرمایشات خود بارها به آن اشاره کردند، یک وظیفه همگانی برای مردم و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی‌نژاد ظهر شنبه در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن اردستان، اظهار داشت: امسال مانند هرسال و حتی بهتر از سال‌های گذشته مردم در سراسر کشور برای حمایت از آرمان‌های امام راحل به میدان آمدند و شور و نشاط بیشتری را در جمع راهپیمایان شاهد هستیم

وی افزود: علت شور و نشاط بیشتر مردم در این راهپیمایی، دشمنی دشمنان این انقلاب در ماه‌های اخیر است و در این جنگ ترکیبی، دشمن بعد از ۴۴ سال هر آنچه در توان داشته برای برداشتن این انقلاب به کار بسته است.

نماینده مردم اردستان در مجلس تاکید کرد: استعمارگران از ابتدای انقلاب تا به امروز انواع دشمنی‌ها از جمله تحریم بانکی، تحریم اقتصادی و انواع مختلف تحریم‌ها بر علیه ملت ایران داشته‌اند به نوعی که تحریم‌های دشمنان در این سال‌ها بی سابقه است.

طباطبایی نژاد ادامه داد: کشورهای بزرگ در برابر این تحریم‌ها به زانو در می‌آیند، البته ما هم آسیب‌هایی دیده‌ایم و مردم نیز اذیت شده‌اند اما پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند و حضور امروز مردم ایران و همچنین شهرستان ندای کوبنده بر علیه اقدامات آمریکا و استکبار است.

وی با اشاره به اغتشاشات چند ماهه اخیر، بیان کرد: در این دوران آنچه گروه‌های دشمن در توان داشتند بر علیه جمهوری اسلامی به کار بستند و از یک همبستگی رسانه‌ای، شناختی، اقتصادی‌، فرهنگی و امنیتی و هر آنچه توان داشتند علیه جمهوری اسلامی استفاده کردند.

نماینده مردم اردستان خاطرنشان کرد: دشمنان محاسبه جبهه خودی را تغییر دادند و تفرقه ایجاد کردند که این کار آنها جنگ شناختی نام دارد یعنی اینکه فکر مردم را عوض کردند و در این دوران خیلی از افرادی که از جبهه انقلاب بودند را دشمنان فریب دادند، البته عده‌ای از اینان هم مشمول عفو رهبری شدند.

طباطبایی نژاد تاکید کرد: امروزه دو وظیفه اصلی را رهبر انقلاب برای ما معین کرده که یکی جهاد تبیین و دیگری هم تولید و اقتصاد دانش‌بنیان است و این دو وظیفه همگانی از مسئولین گرفته تا آحاد مردم است.

انقلاب با وجود مسائل و مشکلات اقتصادی در حال پیشرفت است‌

وی با بیان اینکه انقلاب با وجود مسائل و مشکلات اقتصادی در حال پیشرفت است‌، خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و تحریم‌ها، در شهرستان اردستان طی چند سال اخیر بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در زمینه جاده‌کشی و ترمیم آن کار شده است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بودجه در دولت کم است و برای کارهای روزمره خودش با مشکل مواجه است اما تا آنجایی که توان دارند به مردم خدمت می‌کنند و در راه خدمت به مردم قدم بر می‌دارند.

طباطبایی نژاد با اشاره به پیشرفت بیمارستان اردستان، تاکید کرد: در حال حاضر ۲۵ متخصص در بیمارستان شهید بهشتی اردستان در حال خدمت هستند و این بالاترین میزان حضور متخصص در بیمارستان اردستان تا به امروز است؛ همچنین دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان راه‌اندازی شده تا دیگر مردم مجبور به رفتن به شهرهای همجوار نباشند.

وجود ۶۰ واحد صنعتی در اردستان

وی با اشاره به وجود حدود ۶۰ واحد صنعتی در شهرستان، خاطرنشان کرد: قبل انقلاب هیچ واحد صنعتی در شهرستان اردستان نداشتیم و با توجه به این مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها، در این سال‌ها بیشترین اشتغال و بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی رقم خورده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033308

مهمترین اخبار ایران و جهان: