نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 14:04

جنبش نجباء: جبهه مقاومت هرچه دارد از انقلاب اسلامی است

سخنگوی جبهه مقاومت در پیامی به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آن را نوری بزرگ پس از دوره های تیره و طولانی ستم پیشگان دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مهندس «نصر الشمری» سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء در پیامی ویدئویی، به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، گفت که با این انقلاب ملت‌های دنیا با اصطلاحات جدیدی مانند مقاومت و پایداری و مقابله با استکبار جهانی آشنا شدند.

او همچنین از تاثیر این انقلاب بر نبرد ضداستکباری سخن گفت و تصریح کرد: «مقاومت اسلامی هرچه در اختیار دارد را مدیون این انقلاب است». 

نصر الشمری همچنین از سیلی‌های ایران به آمریکا که پس از جنگ جهانی دوم بی‌سابقه بود، تمجید کرد و گفت که سیلی اول تسخیز لانه جاسوسی آمریکا بود که دنیا تا آن زمان چیزی شبیه به آن را ندیده بود.

سخنگوی جنبش نجباء سیلی دوم را حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق دانست و در ادامه گفت: «ما امروز شاهدیم که هرجا نبردی با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی یا اشغالگری و سلطه جویی آمریکا وجود داشته باشد، بدون شک باید دستان مبارک جمهوری اسلامی را یافت».

او تأکید کرد: «ما در مقاومت اسلامی هرآنچه در اختیار داریم، از جمله موضع‌گیری، سلاح و قوت قلب در مواجهه با مستکبران را مدیون این انقلاب بزرگ هستیم. انقلابی که امام شهید، سید محمد باقر صدر(رض) آن را رؤیای انبیاء توصیف کرد».

 

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1033208

مهمترین اخبار ایران و جهان: