نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 18:26

امتحانات داخلی مدارس سمنان شنبه و یک‌شنبه برگزار نمی‌شود

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: امتحانات داخلی مدارس استان سمنان شنبه و یک‌شنبه برگزار نخواهد شد؛ ولی امتحانات نهایی در زمان خود انجام می‌شود.

محمدمهدی‌ ملائیان، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: بر اساس اعلام استانداری سمنان، به دلیل برودت هوا و به‌منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی، ادارات دولتی استان سمنان برای فردا (شنبه ۲۴ دی‌ماه) تعطیل هستند.

وی بیان کرد: فعالیت مدارس دولتی و غیردولتی استان سمنان در روزهای شنبه و یک‌شنبه (۲۴ و ۲۵ دی) به‌صورت غیرحضوری خواهد بود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت:‌ مراکز کودکستان ۱ (مهدکودک‌ها) و کودکستان ۲ (پیش‌دبستانی‌ها) در تاریخ‌های یادشده تعطیل هستند.

ملائیان بیان کرد: همچنین در این روزها، امتحانات داخلی برگزار نخواهد شد؛ ولی امتحانات نهایی در زمان خود انجام می‌شود.

به گزارش فارس؛ به علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی و تأمین گاز طبیعی برای مشترکان خانگی، تمام ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌های دولتی، دانشگاه‌ها و بانک‌های استان سمنان (جز شعب مرکزی) و به‌استثنای ادارات خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی روز شنبه، ۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۱ تعطیل است.

جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان سمنان هم از آحاد مختلف مردم استان سمنان خواسته تا با کاهش مصرف انرژی و به‌ویژه کاهش دمای تجهیزات گرم‌کننده مورداستفاده، امکان بهره‌مندی تمامی هم‌میهنان ارجمند را از نعمت گاز فراهم سازند.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 974964

مهمترین اخبار ایران و جهان: