نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 15:31

امام جمعه موقت سمنان: توهین غربی‌ها به مقدسات اسلامی بی‌پاسخ نمی‌ماند

امام جمعه موقت سمنان با محکومیت هتک حرمت نشریه «شارلی ابدو» به مرجعیت و ولایت گفت: توهین غربی‌ها به مقدسات اسلامی بی‌پاسخ نمی‌ماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس، امام جمعه موقت سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به توهین‌های اخیر نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی و اسلامی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی و همه دوستداران اسلام، با محکومیت هتک حرمت نشریه «شارلی ابدو» به مرجعیت و ولایت، توهین به مقدسات خود را نمی‌پذیرند و از آن اعلام انزجار می‌کنند.

وی با خطاب قرار دادن عاملان این هتک حرمت‌ها که برای چندین بار تکرار شده است، گفت: توهین غربی‌ها به مقدسات اسلامی بی‌پاسخ نمی‌ماند.

امام جمعه موقت سمنان همچنین با اشاره به اینکه مسلمانان در مواجهه با توهین به مقدسات اسلامی و دینی خود همواره یکپارچه عمل کرده و با عاملان این هتک حرمت‌ها برخورد می‌کنند، گفت: وحدت امت اسلام امروز بیش از هر زمان دیگری مقابل دشمنان باید تقویت شود.

عبدوس همچنین با اشاره به تحولات داخلی و تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت ما اضافه کرد: مقابله با دسیسه‌های دشمنان امروز یک اولویت جدی است که فقط با توجه به وحدت عمومی و انسجام فراگیر ملی ممکن خواهد بود.

وی تصریح کرد: مردم ما نشان داده‌اند که همواره در صحنه حضور دارند و امروز نیز باید انسجام خود را حفظ کنند و نگذارند دشمن از شرایط پیش‌آمده بیش از این‌ها سوءاستفاده کند.

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: تقویت وحدت و همراهی ملت با دولت و نظام اسلامی در حوادث اخیر بار دیگر نشان داده شد و مردم اعلام کردند که دوستدار انقلاب و نظامشان هستند و نمی‌گذارند دشمنان چشم طعمی به این کشور داشته باشند.

عبدوس همچنین با تبریک ولایت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) بیان کرد: حضرت صدیقه کبری (س) به معنای واقعی کلمه، یک بانوی تمام‌عیار و ولایتمدار بودند و بانوان ایرانی باید ایشان را الگوی زندگی خود قرار دهند.

وی با تأکید بر لزوم بزرگداشت مقام و منزلت بی‌بی دو عالم و زنان ایرانی در جامعه گفت: راه سعادت و رستگاری با تأسی به تعالیم متعالی این بانوی بزرگوار ترسیم می‌شود.

به گزارش فارس؛ مردم سمنان امروز در راهپیمایی کوتاهی در حاشیه نماز جمعه این هفته سمنان، هتک حرمت نشریه «شارلی ابدو» به مرجعیت و ولایت را محکوم کردند.

پایان پیام/2249/م/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 974520

مهمترین اخبار ایران و جهان: