نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 12:19

نمایندگان مجلس هفته آینده برای تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب به مرقد امام(ره)‌ می‌روند

نمایندگان مجلس هفته یکشنبه هفته آینده به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب در مرقد امام(ره) حضور می‌یابند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: ‌نمایندگان مجلس یکشنبه هفته آینده، 16 بهمن‌ماه به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی، در مرقد امام راحل حضور می‌یابند.

بر همین اساس جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در یکشنبه هفته آینده تا ساعت 10 برگزار خواهد شد و از ساعت 19 به خاطر حضور نمایندگان در مرقد امام جلسه مجلس به پایان خواهد رسید.

البته اعضای کمیسیون تلفیق پس از اتمام جلسه علنی مجلس در روز یکشنبه به منظور بررسی لایحه بودجه سال آینده، جلسه کمیسیون را تشکیل خواهند داد و به همین خاطر در مجلس باقی خواهند ماند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: علاوه بر این در جلسه علنی مجلس در روز سه‌شنبه هجدهم بهمن‌ماه دو سوال از وزرا در دستورکار صحن مجلس قرار دارد و حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش به ترتیب برای پاسخگویی به سوالات علی‌اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان، و محمد وحیدی در صحن مجلس حاضر خواهند شد.

وی افزود: همچنین مجلس در روز سه‌شنبه از جایگاه نظارتی خود طبق ماده 197 آیین‌نامه داخلی مجلس موضوع منابع و مصارف هدفمندی یارانه‌ها را با حضور سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه مورد بررسی قرار خواهد داد و رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن ارائه گزارش در این باره به سوالات و ابهامات نمایندگان پاسخ خواهد داد.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: همچنین در جلسات علنی هفته آینده رسیدگی به طرح دو فوریتی الزامات کشورهای عضو شانگهای، رسیدگی به طرح‌‌‌‌های ساماندهی کارکنان دولت، مالیات بر عایدی سرمایه و... در دستورکار جلسات علنی مجلس قرار خواهد داشت.

پایان پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1014664

مهمترین اخبار ایران و جهان: