نیوز سیتی!
04 بهمن 1401 - 21:31

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین نهاد ضد تروریسم جهان است

ساری- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه دشمن به استیصال و درماندگی رسیده است، گفت: خشم دشمنان از این بوده که سپاه بزرگترین نهاد ضد تروریسم جهان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله ملکی شامگاه سه شنبه ضمن محکوم کردن اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی اظهار داشت: این اقدام دشمنان را که از سر عناد و کینه توزی با نظام جمهوری اسلامی بوده است، محکوم می‌کنیم.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، نظامی، دفاعی، سازندگی و… کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته و با تدوام این موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها شاهد هراس روزافزون دشمنان از سپاه هستیم.

سردار ملکی با بیان اینکه سپاه پاسداران سد راه تهدیدات و درهم شکننده دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان است و دشمن این نهاد مقدس و مردمی را مانع اجرای اهداف خود می‌داند، گفت: سپاهِ مستحکم و با اقتدار خار چشم دشمنان است.

این مسئول با اشاره به اینکه سپاه پاسداران با تمام توان و قدرت در برابر دشمنان و استکبار جهانی ایستاد و ضمن خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در داخل کشور، خطر تروریست‌ها را نیز از منطقه و جهان دور کرده است، بیان کرد: همچنین دشمن می‌داند در حوادث اخیر نیز از سپاه و مردم شکست خورده و به استیصال و درماندگی رسیده است و خشم دشمنان از این است که سپاه بزرگترین نهاد ضد تروریسم جهان است.

سردار ملکی با بیان اینکه این اقدام خصمانه اتحادیه اروپا خودزنی بیش نیست، عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ و صیانت نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی و برقراری امنیت و آرامش مردم همچنان همیشه پای کار خواهد بود و پشتیبان نظام است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 996064

مهمترین اخبار ایران و جهان: