نیوز سیتی!
08 خرداد 1402 - 10:46

مسابقات دانش آموزی کشوری به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مرداد ماه سال جاری مسابقات دانش آموزی کشوری با حضور بیش از ۲ هزار دانش آموز در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کلام الله صفری صبح دوشنبه در دیدار با رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش آموزی کشور اظهار کرد: تمام ظرفیت‌های استان در خدمت میزبانی شایسته از مسابقات دانش آموزی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تمام محرومیت‌ها استان اردبیل ظرفیت فوق العاده ای برای میزبانی از رویدادهای ورزشی دارد و تمام برنامه ریزی ها متمرکز بر برگزاری مطلوب این مسابقات خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: هر دانش آموزی که به استان اردبیل سفر خواهد کرد سفیری برای معرفی فرهنگ استان اردبیل خواهد بود بنابراین باید برنامه‌های متنوع فرهنگی و تربیتی برای این رویداد در نظر گرفته شود.

صفری با اشاره به توانمندی نیروی انسانی تربیت بدنی استان اردبیل گفت: با انتقال تجارب برگزاری این مسابقات در ادوار گذشته شاهد اتفاقات مثبت و خاطره انگیزی خواهیم بود.

در این جلسه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز گفت: در فرصت باقی مانده تا آغاز مسابقات تمام اقدامات لازم برای آماده سازی فضاهای ورزشی مدنظر انجام خواهد شد تا برگزاری مسابقات از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

اکبر دهقانی نیا بیان کرد: در کنار ارگان‌های دولتی بخش خصوصی استان اردبیل نیز برای حمایت و پشتیبانی از مسابقات دانش آموزی کشور اعلام آمادگی کرده است و تلاش خواهیم کرد از تمام ظرفیت‌ها برای میزبانی باشکوه این مسابقات استفاده کنیم.

وی با اشاره به توانایی‌های نخبگان ورزشی استان اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل آمادگی مشارکت برای برگزاری مسابقات در دیگر رشته‌های ورزشی را نیز دارد و فدراسیون ورزش‌های دانش آموزی کشور می‌تواند از ظرفیت نیروی انسانی این استان استفاده کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1246264

مهمترین اخبار ایران و جهان: