نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 14:59

استاندار البرز: مردم پای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایستاده‌اند

استاندار البرز گفت: مردم ولایت مدار و انقلابی استان سرفراز البرز نیز همزمان با سراسر کشور، فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را لبیک گفتند و بار دیگر، آگاهانه مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن که روز شنبه در شهر کرج با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان صورت گرفت، ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: قدردان این حضور باشکوه که تداعی گر پشتیبانی و حمایت مردم از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود.

وی ادامه داد: تجلی حضور با شکوه مردم شریف ایران اسلامی در یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، مظهر انسجام و وحدت برای دفاع از آرمان های این نظام مقدس بود.

عبداللهی گفت: مردم ولایت مدار و انقلابی استان سرفراز البرز نیز همزمان با سراسر کشور، فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را لبیک گفتند و بار دیگر، آگاهانه مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان شدند.

وی افزود: این حضور برای ما بعنوان خادمان مردم و کارگزاران نظام، انگیزه بخش است چراکه با توانی مضاعف درصدد جبران این همراهی و حمایت خواهیم بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1033364

مهمترین اخبار ایران و جهان: