نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 18:27

ثبت رکورد پهلودهی و تخلیه همزمان۳فروند کشتی نهاده دامی در چابهار

زاهدان- مدیرکل پشتیبانی امور دام سیستان وبلوچستان از ثبت رکورد پهلودهی و تخلیه همزمان۳فروند کشتی نهاده دامی در بندر چابهار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان، سیامک سرابندی بااشاره به روند مستمر افزایش میزان واردات نهاده‌های دامی از بندر چابهار، از ثبت رکورد پهلودهی و تخلیه همزمان ۳فروند کشتی نهاده دامی شامل جو و ذرت برای اولین بار در در این بندر خبر داد.

وی افزود: به واسطه ایجاد تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری و ظرفیت‌های موجود و وضعیت استراتژیک بندر چابهار شرایط مناسبی برای سرعت عمل در تخلیه و انتقال بارهای وارداتی به داخل کشور برای صنعت دام و طیور فراهم شده است.

وی تصریح کرد: در ادامه روند واردات نهاده‌ها از بندر چابهار از ابتدا سال جاری تعداد ۱۲ فروند کشتی به میزان ۸۰۰ هزار تن نهاده دامی شامل جو و ذرت وارد بندر چابهار و پس از انجام کلیه مراحل ترخیص به استان‌های سراسر کشور ارسال شده است.

سرابندی با قدردانی از همراهی دستگاه‌های مرتبط اظهار امیدواری کرد درصورت تکمیل زیرساختها شامل ساخت و تکمیل انبار برای ذخیره سازی، ایجاد خط ریلی وتقویت ناوگان حمل و نقل امکان رقابت با سایر بنادر وجود خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1075020

مهمترین اخبار ایران و جهان: