نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 15:31

با ظهور امام عصر، تمام دین عملی خواهد شد

امام جمعه موقت بجنورد گفت: تفاوتی بین ظهور پیامبر و امام عصر وجود دارد و آن این است که با ظهور پیغمبر اکرم تمام دین نازل شد و با ظهور حجت خدا تمام دین ظاهر، آشکار و عملی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین رحیم مهدوی پور، امام جمعه موقت بجنورد در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: مقام جوانی بسیار مقام والایی است و همین نشان بس که همه پیامبران در جوانی به پیامبری نائل شدند.

وی گفت: مهمترین ویژگی یاران امام حسین(ع) این بود که همه وجودشان در امام حَل شده بود.

امام جمعه موقت بجنورد افزود: جایگاه امام نسبت به جهان هستی مانند جایگاه مغز برای بدن است و اگر این عضو از کار بیافتد جهان هستی از بین میرود.

وی ادامه داد: تفاوتی بین ظهور پیامبر اکرم و امام زمان وجود دارد و آن این است که با ظهور پیغمبر اکرم تمام دین نازل شد و با ظهور حجت خدا تمام دین ظاهر، آشکار و عملی خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدی بیان داشت: انتظار فرج از بهترین انتظارها و خوبی هاست و اگر فردی در امام خودش ح‍َل شد و خودش را شناخت حیات حقیقی را شناخته است.

امام جمعه وقت بجنورد تصریح کرد: زیاده خواهی و ظلم دشمنان و ظلم ستیزی مظلومان همیشه وجود داشته اگر هر یک از اینها نباشد دیگر دعوایی بر روی زمین وجود نخواهد داشت.

وی گفت: نعمت امنیت یکی از بی بدیل‌ترین نعمت‌هاست، امروز امنیت مردم نهاد به این معنی است که همه مردم سرباز گمنام امام زمان هستند.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1070064

مهمترین اخبار ایران و جهان: