نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 14:48

مشکلات احتمالی بازسازی مناطق زلزله زده خوی شناسایی و رفع شود

ارومیه - رئیس دفتر رئیس جمهوری کشورمان گفت: هرگونه مشکل احتمالی در بازسازی مناطق زلزله زده خوی باید شناسایی و رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین اسماعیلی ظهر جمعه در بازدید از مناطق زلزله زده خوی اظهار کرد: آیت الله سید ابراهیم رئیسی شخصاً پیگیر بازسازی مناطق زلزله زده خوی هستند و در همین راستا دولت از هیچ تلاشی برای کمک به این روند دریغ نخواهد کرد.

مشکلات احتمالی بازسازی مناطق زلزله زده خوی شناسایی و رفع شود

وی ادامه داد: دولت از همان ساعات اولیه برای خدمات رسانی به مناطق زلزله‌زده خوی در منطقه حضور فعال داشته و امروز نیز در مراحل بعدی تمامی تلاش خود را برای بازسازی منطقه به کار گرفته است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه هرگونه مشکل احتمالی در بازسازی مناطق زلزله زده خوی باید شناسایی و رفع شود، افزود: از تمامی ظرفیت‌ها برای تسریع در بازسازی مناطق زلزله زده خوی بهره خواهیم برد.

مشکلات احتمالی بازسازی مناطق زلزله زده خوی شناسایی و رفع شود

اسماعیلی با بیان اینکه موضوع زلزله زدگان دغدغه رئیس جمهور است و دستورهای ویژه‌ای برای توجه به مردم این منطقه صادر شده است، گفت: تسهیلات بازسازی این مناطق زلزله زده در کمترین زمان در هیئت دولت تصویب شد تا خللی به وجود نیاید.

وی همچنین با اشاره به حمایت‌های نهادهای حاکمیتی و گروه‌های جهادی سپاه در بازسازی و ارائه خدمات به مناطق زلزله زده خوی، اضافه کرد: هم افزایی کافی برای بازسازی مناطق زلزله زده وجود دارد.

رئیس دفتر رئیس جمهور به نمایندگی از آیت الله سید ابراهیم رئیسی به منظور بررسی وضعیت مناطق زلزله‌زده به شهرستان خوی سفر کرد.

مشکلات احتمالی بازسازی مناطق زلزله زده خوی شناسایی و رفع شود

غلامحسین اسماعیلی قرار است به نمایندگی از طرف رئیس جمهور از مناطق زلزله‌زده خوی بازدید کرده و مسائل و مشکلات مردم را بررسی کنند.

این سفر به صورت سر زده و در حاشیه سفر رئیس جمهور به ارومیه به جهت افتتاح پروژه عظیم آبرسانی از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه انجام شده است.

اسماعیلی پس از بازدید و بررسی وضعیت، گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست انجام و مسائل و مشکلات مردم را به اطلاع رئیس جمهور می‌رسانند.

زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتری ساعت ۲۱ و ۴۴ دقیقه شنبه هشتم بهمن شهرستان خوی را لرزاند، روند رسیدگی به ساکنان مناطق آسیب دیده از زلزله به صورت جدی بعد از گذشت بیش از سه هفته همچنان ادامه دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1054120

مهمترین اخبار ایران و جهان: