نیوز سیتی!
12 آذر 1401 - 22:47

راه اندازی ایرلاین در گلستان یک نیاز و ضرورت است

گرگان- نائب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران با اشاره به نقش کریدورهای هوایی در توسعه اقتصادی کشور و گلستان گفت: راه اندازی ایرلاین در استان گلستان یک نیاز و ضرورت است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر یوسفی شامگاه شنبه در جلسه هم اندیشی توسعه صنعت گردشگری با فعالان اقتصادی گلستان اظهارکرد: با توجه به فعالیت تعداد کثیری از فعالان اقتصادی و بازرگانان گلستانی در مقوله صادرات و واردات کالا، راه اندازی کریدورهای پروازی جدید می تواند به توسعه استان کمک کند.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران افزود: در کنار توسعه کریدورها و خطوط پروازی جدید باید به فکر راه اندازی ایرلاین در گلستان باشیم، گلستان از استان های همسایه که از خدمات ایرلاین برخوردار هستند جایگاه فراتری دارد که نباید از آن غفلت شود.

وی ادامه داد: اتفاقات و گام های مثبتی در حوزه های اقتصادی کشور در حال انجام است و مردم از آن بی خبر هستند؛ نباید از طرح موفقیت ها و گام های انجام شده غفلت کنیم.

یوسفی گفت: در تلاش هستیم با حضور همه فعالان اقتصادی صندوق توسعه استان گلستان راه اندازی شود تا روند توسعه گلستان شتاب بیشتری بگیرد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی گرگان به برخی رفتارهای غیرمتعارف در برخورد با سرمایه گذاران بومی در گلستان اشاره کرد افزود: نباید اجازه دهیم سرمایه گذاران بومی از استان خارج شوند؛ اینکه سرمایه گذاران بومی در سایر استان ها حضور دارند ناشی از برخی برخوردها در دوره های قبلی است.

وی گفت: صنعت گردشگری از جمله صنایع پرسود در جهان محسوب می شوند و سرمایه گذاران اشتیاق زیادی به حضور در این بخش دارند ولی باید از بازگشت سرمایه خود مطمئن باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 895764

مهمترین اخبار ایران و جهان: