نیوز سیتی!
19 فروردین 1402 - 09:17

ضرورت همکاری دولت و بخش خصوصی برای مهار تورم و رشد تولید/برگزاری پنجمین جشنواره «پینووس» با محوریت شعار سال

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج گفت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، پدیده مهار تورم با رشد تولید اتفاق می‌افتد و برای عملیاتی کردن این تفکر، افزایش سطح همکاری دولت با بخش خصوصی ضرورت بیشتری دارد.

 سیدکمال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری امسال به نام سال «مهار تورم، رشد تولید» ضرورت دارد تا همه نهادهای بخش خصوصی و ارگان‌های دولتی برای تحقق این شعار تلاش کنند که نقش نظام رسانه به عنوان رکن اصلی جریان آزاد اخبار و اطلاعات کلیدی است و باید بستر استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌های آن فراهم شود.

حسینی تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه پدیده مهار تورم با رشد تولید اتفاق می‌افتد و برای عملیاتی کردن این تفکر، افزایش سطح همکاری دولت با بخش خصوصی و رسانه ضرورت بیشتری دارد.

وی گفت: در این راستا باید برنامه‌ریزی دقیق و کاربردی انجام تا تمام ظرفیت‌ها به فرصت، اشتغال، تولید و ثروت تبدیل شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اعلام کرد: برای کمک به تحقق شعار سال و همچنین محوریت مهار تورم و رشد تولید، پنجمین جشنواره و جایزه رسانه‌ای «پینووس» در محورهای گزارش، یادداشت، مصاحبه و عکس برگزار می‌شود.

حسینی افزود: همچنین اتاق بازرگانی سنندج در نظر دارد با همکاری عکاسان خبری کردستان و همزمان با برگزاری روز ملی صنعت و معدن در سنندج نمایشگاه عکس «صنعت کردستان در آیینه تصویر» را در حوزه‌های بازرگانی، کشاورزی، صنعت و معدن برگزار نماید.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به مشارکت در پنجمین دوره رویداد فرهنگی، رسانه‌ای «پینووس» می‌توانند حداکثر تا پنجم خردادماه سال جاری آثار خود را از طریق ایمیل به آدرس [email protected] و یا شماره مجازی ۰۹۱۸۳۸۴۹۱۲۲ ارسال نمایند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1134720

مهمترین اخبار ایران و جهان: