نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 11:17

نطق میان‌ دستور وکلای ملت/ دولت همه ظرفیت خود را برای تحقق شعار سال به کار گیرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود به لزوم تحقق شعار سال، تعامل با کشورهای همسایه، وضعیت بازار خودرو، بانکداری، بازار ارز و... اشاره کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه شنبه 22 فروردین ماه در نطق میان دستور خود به لزوم تحقق شعار سال، تعامل با کشورهای همسایه، وضعیت بازار خودرو، بانکداری، بازار ارز و... اشاره کردند.

جعفر قادری نماینده مرم شیراز در مجلس در نطق میان دستور خود اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال سال رشد تولید و مهار تورم نامگذرای شده است فرصت مناسبی است که دولت همه ظرفیت های خود را برای حل مشکلات اقتصادی را به کار بگیرد.

وی افزود: جلوگیری از رشد پایه نقدینگی و کنترل هزینه های تولید و تسهیل در قوانین کار و کمک به ورود فعالان اقتصادی و... از ابزارهای مناسب برای رشد تولید و مهار توم است که باید مورد توجه دولت قرار بگیرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس تصریح کرد: جهت گیری دولت در تعامل با کشورهای همسایه و منطقه و بلوک شرق مثبت است اما باید سرعت بگیرد.

عدم اجرا شفافیت موجب ریزش سرمایه اجتماعی شده است

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نیز در نطق میان دستور خود اظهار کرد: ما نمایندگام مجلس با شعار شفافیت از مردم رای گرفتیم باید گفت اگر چه تلاش هایی شخصی برخی نمایندگان وجود دارد اما کسانی که مانع اجرای این طرح شدند، در پیشگاه خدا باید پاسخگو باشند. عدم اجرای شفافیت موجب ریزش سرمایه اجتماعی شده است.

وی افزود: وزیر صمت سه ماه پیش گفتند با واردات خودرو عطش بازار خودرو را کاهش می دهد اما امروز خودرویی که در ماه های پیش 650 میلیون تومان به فروش می رفت امروز با قیمت 1 میلیارد و 200 میلیون تومان توزیع می شود.

در حال تکمیل...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1140992

مهمترین اخبار ایران و جهان: