نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 19:50

تعامل و همکاری دستگاه‌های تخصصی با سازمان‌های مردم نهاد ضروری است

قزوین- مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: تعامل و همکاری دستگاه‌های تخصصی با سازمان‌های مردم نهاد ضروری است و دستگاه‌ها باید نسبت به این مهم اهتمام لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی مدرسی در جلسه هم اندیشی با دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکیدات رئیس جمهور در استفاده از ظرفیت مردم و نهادهای مردمی در حل مشکلات جامعه، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی با راهبری دستگاه‌ها، به دنبال این است تا ضمن نظارت بر سمن‌ها، با حمایت از آنها فصل جدیدی از تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی با سمن‌ها برقرار شود.

وی در ادامه با اشاره به سند تحول دولت مردمی بعنوان یک سند راهبردی، افزود: باید روند تعامل و همکاری دستگاه‌ها با تشکل‌های مردم نهاد نسبت به سنوات گذشته سرعت گرفته و شاهد میدان داری نهادهای مردمی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشیم.

مدرسی اظهار امیدواری کرد که با تعامل دوسویه سمن‌ها و دستگاه‌ها می‌توانیم شاهد کاهش چشمگیر آسیب‌های اجتماعی در استان باشیم و نقش دستگاه‌ها در این خصوص بسیار با اهمیت است.

در پایان و بنابر اظهارنظر نمایندگان دستگاه‌های تخصصی، برخی از ظرفیت دستگاه‌ها احصاء و مقرر شد در نشست با سمن‌ها نیز این ظرفیت‌ها اجرایی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 968592

مهمترین اخبار ایران و جهان: