نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 17:40

سرمربی چادرملو بعد از حذف: تیم برتر میدان بودیم!/ الهامی به خاطر دو قهرمانی زیر فشار بود

سرمربی تیم فوتبال چادرملو گفت: در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم. تقریباً به جز یک صحنه موقعیتی به تیم هوادار ندادیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید اخباری بعد از شکست یک بر صفر مقابل تیم هوادار در جام حذفی اظهار داشت: به تیم حریف و بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم. بازی را شما دیدید در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم. تقریباً به جز یک صحنه موقعیتی به تیم هوادار ندادیم. بازیکنان هرچه از لحاظ تاکتیکی گفتیم انجام دادند. حریف را می‌شناسیم و می‌دانستیم در ضربات ایستگاهی چگونه کار می‌کنند. روی یک غفلت و در یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و باختیم. 

وی افزود: آخر بازی هم انتحاری بازی می‌کردیم که فرصت‌های‌مان تبدیل به گل نشد. اگر کسی در ورزشگاه بود شاید متوجه نمی‌شد که تیم ما لیگ یک است و هوادار تیم لیگ برتری، پا به پای آنها و حتی بهتر از آنها بازی کردیم. حریف با تجربه‌تر بود. صحنه گل عجیب بود. شاید این گل به دل خود حریف هم ننشست با توجه به بازی که از بازیکنان ما دیدند، از هفته دیگر روی لیگ یک تمرکز می‌کنیم، می‌خواهیم روندمان را حفظ کنیم چند بازیکن هم جذب خواهیم و چند بازیکن هم از جمع ما جدا می‌شوند. 

اخباری در مورد اینکه یکی از نیمکت‌نشینان تیم چادرملو با ساکت الهامی درگیری لفظی پیدا کرد، گفت: فکر کنم فشار بازی روی آقای الهامی تأثیر گذاشت زیرا در نیمه اول بازیکنان ما آنقدر خوب بازی کردند که حریف نمی‌ت وانست روی دروازه‌ ما موقعیت ایجاد کند روی آنها تأثیر گذاشت. حقی ندارند با نیمکت ما صحبت کنند هیچ سرمربی حق ندارد با نیمکت ما حرف بزند اما او با نیمکت ما صحبت و پرخاش کرد. داور هم نیمکت‌نشین ما را جریمه کرد اما این مسائل طبیعی است. انتظار نداشتم که آقای الهامی بازی را رها کند به نیمکت ما که همه شاگردان خودش بودند اینگونه صحبت کند. رابطه خوبی با او داریم فوتبال است، فشار بالا است. آقای الهامی به خاطر دو قهرمانی جام حذفی که به دست آورده فشار رویش است. دوست دارد با این تیم هم قهرمان شود. 

وی افزود:‌دیروز هم در نشست خبری گفتم هوادار روز سختی خواهد داشت. همه دیدند فیلم بازی موجود است. شاید بازیکنان الهامی آنچه را که می‌خواسته در زمین اجرا نکردند. من این موضوع را روی این مسئله می‌گذارم اما از دستش ناراحت شدم اما فرصت نشد بعد از بازی برد را به ایشان تبریک بگویم. دوستی ما پابرجا است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 968392

مهمترین اخبار ایران و جهان: