نیوز سیتی!
08 بهمن 1401 - 19:12

مسئولان در اجرای برنامه‌های فرهنگی همراه دانشگاه‌ها باشند

اردبیل- رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: مسئولان در حوزه‌ راهیان نور و اجرای برنامه‌های فرهنگی همراه دانشگاه‌ها باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالله حسنی عصر شنبه در جلسه هماهنگی قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه نیازمند برنامه‌ریزی اساسی برای حضور اساتید دانشگاه‌ها در اجرای طرح‌های فرهنگی و تاثیرگذاری در جامعه هستیم، اظهار کرد: از مسئولان استانی انتظار داریم در حوزه راهیان نور و برنامه‌های فرهنگی همراه دانشگاه‌های استان باشند.

وی به ضرورت اختصاص اعتبار لازم برای راهیان‌نور توسط دولت و مجلس تاکید کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود در بحث راهیان‌نور و اردوهای فرهنگی به دانشجویانی که تاکنون در این اردوها حضور نداشتند، توجه ویژه‌ای شود.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل در ادامه گفت: برکت سرمایه‌گذاری حوزه فرهنگی برای نظام، انقلاب و جامعه محسوس و سودآور بوده و در همین راستا توجه به اهداف شهدا و گام برداشتن در این حوزه امری مهم و ضروری است.

حجت‌الاسلام محمد علمداری‌فر، دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی استان اردبیل نیز در این جلسه با بیان اینکه امسال برنامه‌های عهد خدمت جهادی با برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه در ایام روز دانشجو در دانشگاه‌های استان برگزار شده است، گفت: در این زمینه ایجاد عدالت بین تشکل‌ها در دانشگاه‌های استان امری لازم و ضروری است.

وی بیان کرد: اردوهای راهیان نور برای رسیدن به پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف به دانشجویان تبیین می‌شود که به همین منظور دانشجویان درس ۲ واحدی آشنایی با دفاع مقدس را با اردوهای راهیان نور در دستور کار دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1003304

مهمترین اخبار ایران و جهان: