نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 08:07

۲۰ زندانی در روز پدر آزاد می‌شوند/آزادی 44 زندانی در سالگرد انقلاب

مدیرعامل ستاد دیه همدان از آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) خبر داد و گفت: 44 زندانی نیز به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب آزاد می‌شوند.

یدالله روحانی منش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار ‌کرد: ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد تا ۱۳ رجب همزمان با سالروز میلاد حضرت علی(ع) از زندان‌های آزاد می‌شوند.

وی با بیان اینکه امسال به مناسبت چهل و چهارمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیز ۴۴ زندانی جرایم غیرعمد آزاد خواهند شد گفت: خیرین در آزادی زندانیان در این ایام ورود کردند و بسیج خواهران حوزه سمیه نیز بار دیگر پای کار آمده تا چند زندانی را آزاد کند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه امیدواریم برای ۲۴ بهمن ماه این ۴۴  زندانی آزاد شوند افزود: از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه ۲۱۹ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در استان آزاد شدند که تقریبا ۲۴ نفر به مناسبت روز مادر و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) به آغوش خانواده بازگشتند.

وی از وجود  ۲۳۵ زندانی جرایم غیرعمد در استان خبر داد و گفت: در پرونده‌ها چندین زندانی زن وجود دارد که متاسفانه رقم بدهی بالایی هم دارند و نیاز به مساعدت خیرین برای نجات آنها از زندان داریم.

 پایان پیام/89026/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1011848

مهمترین اخبار ایران و جهان: