نیوز سیتی!
28 بهمن 1401 - 16:48

پیام ۲۲ بهمن امسال حمایت کامل مردم از نظام اسلامی بود

نائین_امام جمعه موقت نائین گفت: پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، حمایت کامل مردم از نظام و ارزش‌های اسلامی بود و خط بطلانی بر نقشه های متعدد دشمنان داخلی و خارجی کشید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین امیر شفیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نائین با اشاره به اینکه در ایام فعلی باید بیشتر به مطالعه و تحقیق در زمان صدر اسلام بپردازیم، اظهار کرد: به روزهای پایانی ماه مبارک رجب و عید مبعث نزدیک می‌شویم؛ باید با اهتمام بیشتری نسبت به تحقیق و شناخت زمان صدر اسلام و زمان پیامبر اکرم (ص) بپردازیم تا بدانیم که رسول گرامی اسلام در آن زمان به چه طریقی مردم را به دین دعوت کردند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن انقلاب، تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، مردم ۲۲ بهمن و شنبه‌ای تاریخی رقم زدند و بینی دشمن، بد خواهان و مستکبرین را به خاک مالیدند؛ دشمن از طریق رسانه بسیار تلاش کرد که مردم را به واسطه تبلیغ و وسوسه در شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای، از حضور در این راهپیمایی بزرگ باز دارد اما این مردم بصیر نشان دادند که نظام جمهوری اسلامی ایران چنین پشتوانه مستحکمی دارد.

امام جمعه موقت شهرستان نائین ادامه داد: مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی، بار دیگر نشان دادند که در صحنه‌های مختلف انقلاب با وجود، سختی‌های متعدد، مدافع تمام قد نظام و کشور اسلامی هستند؛ بنده از همین تریبون از حضور مردم در راهپیمایی شهرهای نائین، بافران و انارک تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه مردم این را درک می‌کنند که نظام همواره به دنبال خدمت به مردم است، اظهار کرد: این سنگ اندازی های دشمن تأثیری نخواهد داشت و باید در قبال ملت اظهار ارادت و سر تعظیم فرود آورد زیرا این مردم حماسه‌ها آفریدند.

شفیعی در ادامه گفت: پیام ۲۲ بهمن، حمایت کامل مردم از نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های اسلامی و محبوس کردن دشمنان داخلی و خارجی بود و می‌طلبد که مسئولان باب تشکر را بیش از پیش با خدمت بی وقفه به مردم باز کنند؛ این نظام فرصت خدمت رسانی را به وجود آورده است و اگر کسی از این فرصت استفاده نکرد و مانع خدمت رسانی و عامل ظلم به مردم شدند، نزد خداوند تاوانی سخت در پیش دارد.

وی خطاب به مسئولان خاطرنشان کرد: از مسئولان دولت تا نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواستارم با خدمت رسانی بیشتر از مردم کشور تشکر کنند؛ نمایندگان مجلس باید قانون‌های دست و پاگیر و موانع مختلف را از سر راه مردم بردارند زیرا بعضی از این قوانین در ادارات موجب اتلاف وقت و بی نتیجه بودن امور می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1042048

مهمترین اخبار ایران و جهان: