نیوز سیتی!
15 آذر 1401 - 11:52

روح‌الامینی: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی کارنامه مدیریتی درخشانی دارد

نماینده مردم تهران در مجلس کارنامه مدیریتی بذرپاش را درخشان ارزیابی کرد و گفت: انتظار می‌رفت دولت زودتر از این‌ها از وی در ترکیب کابینه استفاده کند.

عبدالحسین روح‌الامینی نجف آبادی، نماینده تهران، اسلامشهر، ری و شمیرانات در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به توانایی‌های مدیریتی مهرداد بذرپاش گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: با توجه به سوابق مدیریتی آقای بذرپاش به عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان، تجارب صنعتی در شرکت سایپا قطعا، وی عملکرد مثبتی را در این وزارتخانه خواهد داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم کارنامه بذرپاش در ریاست دیوان محاسبات را درخشان ارزیابی کرد و گزینه پیشنهادی وزیر راه و شهرسازی را یکی از مدیران برجسته کشور دانست و افزود: انتظار می‌رفت دولت زودتر از این‌ها از وی در ترکیب کابینه استفاده کند.

روح‌الامینی خاطر نشان کرد: بذرپاش به دلیل تجاربی که دارد، می‌تواند نیروی انسانی و کادر زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی را به درستی در مسیر مسکن و راه و ترابری بسیج کند.

وی ادامه داد: بذرپاش با توانایی‌های مدیریتی خود می‌تواند به خوبی منابع و امکانات مورد نیاز را جذب و آن‌ها را به سمت افزایش تولید مسکن، راهسازی، تقویت کریدورها و بازسازی ناوگان حمل‌ونقل هدایت کند.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 899248

مهمترین اخبار ایران و جهان: