نیوز سیتی!
26 اردیبهشت 1402 - 11:20

تجلیل وزیر کشور از استاندار اصفهان به‌عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش برتر کشور

در مراسم بزرگداشت هفته شوراها و تجلیل از شوراهای برتر آموزش و پرورش سراسر کشور، استاندار اصفهان به‌عنوان یکی از رؤسای برتر شورای آموزش و پرورش کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، نشست هم‌اندیشی استانداران سراسر کشور به منظور تجلیل از شوراهای آموزش و پرورش برتر کشور، مدیران و عوامل برتر طرح راهبرد توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی و سیاسی با حضور احمد وحیدی وزیر کشور ‌و رضامراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش ‌پرورش در سالن اجتماعات پیامبر اعظم(ص) وزارت کشور برگزار شد.

در این مراسم از سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به‌عنوان یکی از رؤسای برتر شورای آموزش و پرورش کشور و محمدرضا ابراهیمی دبیر شورای استان اصفهان به‌دلیل فعالیت‌های مطلوب این شورا تجلیل شد.

 این آیین به‌مناسبت بزرگداشت هفته شوراها و تجلیل از شوراهای برتر آموزش و پرورش سراسر کشور برگزار شد و حوزه‌های تربیتی و پرورشی، میزان صرفه‌جویی از منابع و امکانات، تعامل و همکاری بین دستگاه‌ها، تلاش در جذب مشارکت، توجه به مناطق محروم، کاربردی ساختن مصوبات و رفع تنگناهای فضای آموزش‌وپرورش از جمله شاخص‌های انتخاب برترین‌ رؤسای شوراهای آموزش و پرورش بوده است.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1215692

مهمترین اخبار ایران و جهان: