نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 11:43

ثبت ۱۸ هزار و ۴۰۰ تراکنش اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در گلستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: طرح کالابرگ الکترونیک امسال با برخی تغییرات آغاز شد و دولت تصمیم دارد در سال جاری با افزایش جذابیت‌ها و مشوق‌ها، طرح را اجرایی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، حسینعلی خواجه‌مظفری در جلسه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک با استاندار گلستان اظهار کرد: این طرح در حال حاضر برای افراد دهک یک، دو و سه افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برای ۱۱ قلم کالای اساسی اجرا خواهد شد.  

وی خاطرنشان کرد: این طرح یک طرح سراسری است و در آینده دهک‌های دیگر درآمدی نیز شامل این طرح خواهند شد.  

خواجه‌مظفری با تقدیر از فرمانداران شهرستان‌های استان گلستان، تاکید کرد: در این طرح شهرستان مراوه تپه با ۶۵ درصد افراد مشمول این طرح بیشترین تعداد مشمولان و گرگان با ۲۸ درصد کمترین تعداد افراد مشمول این طرح را به خود اختصاص داده‌اند.  

وی با اشاره به اینکه بیشترین خرید در قالب این طرح در شهرستان گرگان ثبت شده گفت: تاکنون ۱۸ هزار و ۴۰۰ تراکنش در قالب این طرح ثبت شده که بیش از ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از یارانه کسر شده و بیش از ۳ میلیارد تومان نیز به صورت نقدی پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تصریح کرد: یک هزار و ۴۰۰ فروشگاه خورد و ۹۶ فروشگاه زنجیره‌ای در استان به این سیستم متصل هستند.  

خواجه‌مظفری با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه در این طرح در استان متصل شده گفت: فروشنده و شهروندان می‌توانند از طریق نرم افزار تلفن همراه «شما» از جزئیات شرایط خود در طرح مطلع شوند و همچنین مردم عزیز می‌توانند از طریق کد دستوری *۱۴۶۵*۵۰۰* از میزان اعتبار خود مطلع شوند.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1270604

مهمترین اخبار ایران و جهان: