نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 14:32

شهدا طلایه داران و جهادگران جهاد تبیین هستند

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به برگزاری کنگره شهدای استان کرمانشاه طی سال آینده، گفت: شهدا طلایه داران و جهادگران جهاد تبیین هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر پنجشنبه در جلسه کمیته نیروهای مسلح کنگره ملی شهدای استان که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد از شهدا به عنوان تبیین گران جهاد و شهادت یاد کرد.

وی افزود: الان در منطقه همه برای ارتباط با ما صف بسته اند و این اقتدار کنونی باید تبیین شود تا مردم بدانند در گذشته چگونه بودیم و الان سایه اقتدار ما چگونه است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا و رهبری داهیانه امامین انقلاب، ایران سربلند از رخدادهای گوناگون است که هیچ توطئه ای نتوانست کشور را به زانو درآورد.

علما با اشاره به پیشرفت‌های شگرف کشور، گفت: در گذشته برای سیم خاردار محتاج بودیم و امروز با قدرت تکنولوژی برتر نظامی منطقه را در اختیار داریم لذا این باید به مردم گفته شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در خصوص اهمیت جهاد تبیین، بیان کرد: امروز قدرت کشور ما باعث رعب و وحشت استکبار و صهیونیسم شده است لذا باید این دستاوردها را به همه طریق تبیین کنیم خصوصاً این که دانشجویان و مدارس باید این عظمت را متوجه شوند.

علما در خصوص دستاوردهای عظیم انقلاب خاطر نشان کرد: امروز دستاوردهای عظیم انقلاب را برای مردم بیان کنید تا مردم بدانند در گذشته و حال چگونه بوده ایم و این که الان برای آمریکا خط و نشان می کشیم این اقتدار در کشور ما بی سابقه است و جوانان، دانشجویان و دانش آموزان باید این عظمت و استقلال و سربلندی را بدانند و متوجه شوند در گذشته یعنی قبل از انقلاب چقدر وابسته بودیم و هیچ اراده‌ای از خود نداشتیم.

وی ادامه داد: باید بدانیم دشمن شبانه روزی مشغول توطئه است آنها معطل نمی‌مانند و ما هم باید با برکت جهاد تبیین شبانه روزی تلاش کنیم، اطلاع رسانی کنیم و مردم را در جریان این اتفاقات عظیم قرار دهیم چرا که لازمه استمرار انقلاب تلاش و تبیین است و با همه وجود انقلاب را حفظ کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1271092

مهمترین اخبار ایران و جهان: