نیوز سیتی!
04 خرداد 1402 - 20:07

مردم گلستان قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان را جشن گرفتند

گرگان- دقایقی پس از قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در رقابت‌های لیگ برتر مردم نقاط مختلف گلستان به ویژه گرگان با حضور در خیابان‌ها و میادین اقدام به برپایی جشن و پایکوبی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر پنجشنبه و دقایقی پس از کسب دومین برد پیاپی تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل کاله آمل در دیدار نهایی و تثبیت قهرمانی تیم بسکتبال گرگان جدول لیگ برتر، اهالی گلستان به ویژه مردم شهر گرگان با حضور در خیابان‌ها و میادین اصلی به جشن و پایکوبی پرداختند.

برخی از جوانان و خانواده‌ها با وسایل نقلیه خود به سطح شهر آمده و با روشن کردن چراغ‌های خودرو و بوق زدن‌های ممتد در این جشن و شادی سهیم شدند.

شادمانی و جشن مردمی در خیابان ولی عصر و فلکه شهرداری (وحدت) و بلوار ناهارخوران شلوغ‌تر از سایر مناطق شهر بود.

گفتنی است تیم بسکتبال شهرداری گرگان عصر امروز (پنج شنبه) با غلبه برابر کاله آمل قهرمان لیگ برتر در فصل ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ دست یافت‌.

تیم شهرداری در فصل ۹۷ - ۹۸ با قبول شکست برابر پالایش نفت آبادان در دیدار فینال به عنوان نایب قهرمانی مسابقات رسید.

رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر ایران در سال ۹۸- ۹۹ در حالی به پایان رسید که تیم شهرداری گرگان در مرحله مقدماتی لیگ برتر عنوان صدرنشین رقابت‌ها را به خود اختصاص داده بود اما فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران این دیدارها را به سبب شیوع کرونا نیمه تمام گذاشت.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فصل ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ و ۱۴۰۰_ ۱۴۰۱ با برتری در دیدار نهایی قهرمان لیگ برتر بسکتبال ایران شد.

ورزش بسکتبال یکی از مهمترین ورزش‌های مورد علاقه جوانان گرگانی است که سابقه ورزش حرفه‌ای در این رشته به حدود نیم قرن در این شهر برمی‌گردد.

بر اساس اظهارات برخی از مدیران شهری گرگان حدود ۵۰۰ میلیارد ریال برای تیم داری شهرداری گرگان در لیگ برتر فصل جاری هزینه شده است.

گرگان با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت مرکز استان گلستان و دومین شهر بزرگ شمال کشور محسوب می‌شود

در هنگام انتشار این گزارش جشن‌های مردمی در مناطق مختلف گرگان همچنان ادامه دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1238292

مهمترین اخبار ایران و جهان: