نیوز سیتی!
12 فروردین 1402 - 23:11

بازدید یک میلیون و ۷۰۰ هزار گردشگر از جاذبه های کردستان

سنندج- سرپرست میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: از ٢٥ اسفند تا ١١ فروردین‌، یک میلیون و ٧١٥ هزار و ٩٢٢ نفر گردشگر داخلی و خارجی از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور مهرزاد عصر شنبه در مراسم تجلیل از راهنمایان گردشگری که در خانه کرد سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در ایام تعطیلات امسال شاهد ورود حجم عظیمی از گردشگران نوروزی به استان بودیم.

وی افزود: نقش فعالان بخش خصوصی حوزه گردشگری کردستان در خدمات‌رسانی همه جانبه به مهمانان و گردشگران در ایام نوروز ستودنی است.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار داشت: بر اساس آمارهای موجود از ٢٥ اسفندماه تا پایان روز ١١ فروردین‌ماه سال‌جاری یک میلیون و ٧١٥ هزارو ٩٢٢ نفر گردشگر داخلی و خارجی از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی استان بازدید کردند.

مهرزاد با تقدیر از همکاری فعالان گردشگری استان در تمام ایام سال خاطرنشان کرد: حضور راهنمایان گردشگری در محل موزه‌ها و بناهای تاریخی، این امکان را به گردشگران و مسافران نوروزی داد که اطلاعات بیشتری در خصوص جاذبه‌های گردشگری استان کسب کنند.

وی افزود: امید است با برنامه‌ریزی و هماهنگی و هم‌افزایی میان فعالان بخش خصوصی و دولتی بتوانیم بیش از پیش در راستای خدمات‌دهی مناسب و شایسته به مسافران و گردشگران ورودی به استان قدم‌های مثبتی برداریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1121834

مهمترین اخبار ایران و جهان: